Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع میانی اسپانیایی تیم فوتبال منچسترسیتی قطعاً در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا ملحق نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته‌اند مانع از اقدام این باشگاه برای خرید اریک گارسیا از تیم فوتبال منچسترسیتی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی بود که گفته می‌شد بارسلونا قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گارسیای 20 ساله را بخرد و این در حالیست که او تنها تا پایان فصل با سیتی قرارداد دارد و در آن زمان بازیکن آزاد می‌شود. به همین دلیل هم نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که هفتم مارس (17 اسفند) برنده جدال آنها برای تصدی این پست مشخص بود، مانع از این خرید شده‌اند.

خوان لاپورتا رئیس سابق و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که گفته می‌شود بیشترین شانس را برای پیروزی در این انتخابات دارد، گفت: اریک گارسیا مطمئناً زمستان امسال به بارسلونا نخواهد آمد. ما (نامزدهای انتخاباتی) نمی‌توانیم به کمیته اجرایی باشگاه برای اتخاذ چنین تصمیمی مجوز بدهیم. آنها گزینه‌های موجود و رقم هر یک را برای ما تشریح کردند. نتیجه‌گیری صورت گرفته هم این بود که اگر گارسیا در تابستان بازیکن آزاد شد، هیئت مدیره وقت باشگاه درباره خرید یا نخریدنش تصمیم‌گیری کند.

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا به تعویق افتاد

لاپورتا افزود: ما حقوق و درخواست‌های مالی بازیکن را هم ارزیابی کردیم و خرید او عملیاتی است که باید با آگاهی کامل از وضعیت مالی فعلی باشگاه صورت بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا منچسترسیتی بارسلونا منچسترسیتی انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد،اصلاندوز، بیله سوار هم‌مان با سراسر کشور در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل هم‌زمان با سراسر کشور در یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ در پنج حوزه انتخابیه استان برگزار شد و با اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم در چهار حوزه انتخابیه استان به‌صورت رسمی و قطعی مشخص شد و فقط در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلان‌دوز، بیله سوار با کسب نکردن حد نصاب توسط نامزدهای انتخاباتی این دوره انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، اصلان‌دوز، بیله‌سوار، ابراهیم فهیمی گیگلو با کسب ۱۸ هزار و ۴۷۲ رأی و امیدعلی رعنایی با کسب ۱۷ هزار و ۶۳۲ رأی در دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با دیگر نقاط کشور به رقابت خواهند پرداخت.

امیدعلی رعنایی متولد سال ۱۳۴۶ بیله‌سوار و پاسدار بازنشسته با ۲۵ درصد جانبازی از سال ۱۳۶۰ با عضویت در بسیج و سپاه، از رزمندگان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی که دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی است، سه جلد کتاب تألیف کرده و در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه فرهنگیان و پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و علوم پزشکی اردبیل و چند مرکز آموزش عالی سابقه تدریس دارد، مربی عقیدتی و هادی سیاسی سپاه استان در تدریس دروس سیاسی و تاریخ معاصر ایران و تحلیل سیاسی بوده و به عنوان کارشناس سیاسی و جنگ نرم در مرکز فرهنگی قفقاز فعالیت داشته است.

رعنایی، مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه بیله‌سوار، مسئول امور مربیان عقیدتی سیاسی سپاه کرج، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل، مسئول تأیید محتوای و نظارت بر امور فرهنگی سپاه استان، مسئول سیاسی تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) سپاه استان، سردبیر ماهنامه سبلان سپاه استان و دبیر جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اردبیل هم بوده است.

ابراهیم فهیمی گیگلو متولد ۱۳۴۴ در شهرستان اصلاندوز دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دولتی و علوم پایه و مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

وی از اعضای حزب جمهوری اسلامی ایران و حزب موتلفه اسلامی، قائم مقام شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی مناطق ۹ و ۱۴ تهران، عضو شورا و مسئول هماهنگی و سرناظر حوزه‌های انتخابیه مناطق تهران در شورای نگهبان بوده و فعالیت مستمر در بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور داوطلبانه در جبهه داشته است.

فهیمی گیگلو عضو فعال در انجمن اسلامی آموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی و اردبیل بوده و فعالیت در بسیج دانشجویی، تشکل‌های جامعه اسلامی دانشگاه‌ها و بسیج عشایری را در سابقه خود دارد.

وی پیش از این، مدیر حقوقی اداره کل هماهنگی و نظارت بر هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و شهرداری‌های استان تهران، رئیس گروه هیأت تجدید نظر و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران، مدیر دفتر وزیر آموزش پرورش در دولت نهم، مدیر هماهنگی امور هیأت‌های امنای وزارت آموزش و پرورش، مشاور نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی سنوات متمادی و مدیر راه اندازی شرکت‌های تولید کشاورزی و دامپروری، عمرانی، بازرگانی بوده است.

به گزارش ایمنا، هیچ‌کدام از این دو نامزد انتخاباتی سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نداشته است.

کد خبر 750695

دیگر خبرها

  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • ژیرونا - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات اعلام شد
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد