Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "سعید راستی" بیان داشت: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه‌ای در حوالی خیابان جمهوری، مقدار فراوانی کالای قاچاق دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با شناسایی هویت مالک مغازه و نشانی دقیق آن تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد، خبر صحت داشته و مقادیر فراوانی تجهیزات رادیویی در این مکان دپو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل مغازه اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازدید از داخل مغازه ۷۰ عدد تجهیزات رادیویی فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالا‌های کشف شده معترف شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید

کشف کفش‌های قاچاق ۱۲ میلیارد ریالی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف و ضبط کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید محمدمهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت از نوع نفتگاز به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خاتم رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 
به گفته مهاجریان مقدم، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه که بیشتر از ارزش سوخت می‌باشد، متهم را به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد که در مجموع جزای نقدی نامبرده ۳۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی افزود: پس از گذشت زمان و مراحل قانونی، پرونده اجرا و مختومه شد.
مهاجریان مقدم گفت: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خاتم این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • قاچاقچی دستمال جادویی در همدان نقره داغ شد