Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی در کشور برگزار می‌شود. خبرگززاری میزان -  طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی در ششمین دوره طرح جامع آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری ویژه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل که به میزبانی تبریز برگزار شد، گفت: برگزاری سالم و امن انتخابات یکی از جدی‌ترین اولویت‌های وزارت کشور و انتظار این وزارتخانه از دست اندرکاران انتخابات در همه استان‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: حساسیت و دقت مجریان انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال گذشته به حدی بود که حتی یک صندوق رای، ابطال نشد و در آینده نیز این موضوع با جدیت بیشتری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ها مورد توجه خواهد بود.

وی به تبیین نقش آموزش مجریان در برگزاری سالم و امن انتخابات نیز پرداخت و افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای دست‌اندرکاران انتخابات در استان‌ها، آغاز شده و تا پایان بهمن ماه آموزش‌های انتخاباتی به پایان می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در شش حوزه و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی در کشور برگزار می‌شود.

به گفته موسوی، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری برگزار خواهد شد.   بیشتر بخوانید: حضور ۴۵۰ شهرستان در فرآیند شبکه‌سازی ائتلاف   انتهای پیام/  برچسب ها: سیداسماعیل موسوی انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری میان دوره ای مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس