Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:47:15 GMT

تیم فوتبال دخانیات گیلان مغلوب ابریشم رشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۶۰۳

تیم فوتبال دخانیات گیلان مغلوب ابریشم رشت شد

تیم های همشهری دخانیات گیلان و ابریشم رشت عصر شنبه در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل در رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال ابریشم رشت با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

تیم فوتبال ابریشم رشت در این دیدار برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار حساس، جزو تیم های صدرنشین لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان در پایان هفته دوم این مسابقات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سایر دیدارهای انجام شده از هفته دوم این رقابت ها،  بازی تیم های فوتبال شاهد اسالم تالش و شهرداری رضوانشهر با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و دیدار تیمهای ملوان ب بندرانزلی و سرخپوشان لاهیجان نیز با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در سایر بازی های انجام شده نیز، تیم های فوتبال شهرداری کلاچای و شهرداری بندرانزلی به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافتند، تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود با ۲ گل برابر میرزاکوچک صومعه سرا به برتری رسید و تیم فوتبال معلم شاندرمن نیز با یک گل شهرداری ماسال را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها و در پایان هفته دوم، تیم های فوتبال ملوان ب بندرانزلی، معلم شاندرمن، ابریشم رشت و شهرداری کلاچای با یک پیروزی و یک تساوی و با کسب چهار امتیاز، در صدر جدول ۱۳ تیمی این مسابقات قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور ابریشم رشت هفته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته گرامیداشت شوراها، مراسمی با حضور استاندار گیلان، معاونین استاندار گیلان، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، جمعی از فرمانداران و شهرداران و مسئولان شورا‌های اسلامی شهر‌های استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم با گرامیداشت هفته شورا‌ها گفت: تأسیس شورا‌های اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و شورا‌ها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

مجتبی ملکی چوبری همچنین افزود: مردم از منتخبین خود در شورا‌ها انتظار دارند که حقوق آنان را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند چرا که همیشه حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام اسلامی برگرفته از مبانی دینی و اسلامی نه به عنوان یک تاکتیک سیاسی، بلکه به عنوان یک اصل مهم غیرقابل چشم پوشی است.

وی متذکر شد: به این وسیله روز ملی شورا‌های اسلامی را به تمام اعضای محترم شورا‌های شهر و روستا بویژه شهرستان رشت که با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در رفع مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت