Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@03:48:00 GMT

۷۰ دستگاه ماینر غیر مجاز در سیمین دشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۳۹۲۹

۷۰ دستگاه ماینر غیر مجاز در سیمین دشت کشف شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  مدیر بهره‌برداری توزیع برق شهرستان فردیس با اعلام این خبر، گفت: با حضور ۱۰ اکیپ عملیاتی و در محورهای قطع و جمع‌آوری انشعابهای غیر مجاز، تعدیل روشنایی معابر، بازرسی و کشف ماینر در محدوده توزیع نیروی برق شهرستان فردیس انجام شد.

«غلامرضا رحمانی»  اعلام کرد: با رصد و پایش مصرف تعدادی از مشترکین از محل چندین اشتراک بازدید و در یک کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی سیمین دشت که از تعرفه مخفف صنعت و تولیدی استفاده می‌نمود تعداد ۷۰ دستگاه ماینر غیرمجاز  کشف و تحویل مراجع انتظامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از  ۲۷ مورد انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری  و با صدور اخطار پیگیری و تکمیل سوابق و به منظور پیگیری قضایی تحویل واحد حقوقی شد.

رحمانی افزود: بیش از دو کیلومتر از معابر شهرستان که دارای شبکه روشنایی و در رفوژ بلوارها قرار داشت با استفاده از سه دستگاه خودرو بالابر سنگین انجام شد.

48

کد خبر 1476937

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا پوربه روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستا‌های فاروج دریافت شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آن‌ها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج