Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:13:43 GMT

فرشاد احمدزاده، آماده انتقام‌جویی از یحیی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۴۳۳۸

فرشاد احمدزاده، آماده انتقام‌جویی از یحیی (عکس)

هافبک راست تیم فولاد خوزستان در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که انگیزه ویژه ای را در این بازی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، احمدزاده پس از ترک اشلانسک وورتسلاو و بازگشت به پرسپولیس چنان ناامیدکننده ظاهر شد که سرمربی جدید سرخ‌ها یحیی گل‌محمدی روی نامش قلم قرمز کشید و این بازیکن را مازاد کرد. او هم در شرایطی که شاید چندان نگاه مثبتی را متوجه خود نمی‌دید، به فولاد خوزستان پیوست و همین انتخاب زمینه‌ساز برگشت او به دوران اوج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدزاده پس از یک سال درخشان همچنان پیراهن فولاد را برتن دارد و در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که این فصل را با گلی استثنایی در بازی با سایپا آغاز کرد و در ادامه نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذاشت.

 

حالا او به استقبال بازی خاص می‌رود و جواد نکونام نیز علاوه بر توانایی فنی این بازیکن، روی انگیزه ویژه اش حساب باز کرده است. احمدزاده اولین بازی اش با پیراهن پرسپولیس را در دوران یحیی گل‌محمدی انجام داد و در دوره دوم او از پرسپولیس جدا شد و اکنون با روحیه بسیار بالا بر علیه هم تیمی های سابقش سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان و البته دوست صمیمی اش کمال کامیابی نیا به میدان می‌رود.

فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان فرشاد احمدزاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در دیدار اخیرش اجازه کسب پیروزی به فولاد خوزستان که در تلاش برای گرفتن سه امتیاز و فرار از منطقه سقوط بود را نداد و توانست در نیمه دوم به بازی برگردد و روی ارسال یونس اکبرپور و ضربه تمام کننده محمدامین کاظمیان به گل برسد تا یک امتیاز به دست بیاورد.

یونس اکبرپور که در تمام بازی‌های این فصل لیگ برتر در ترکیب منتخب سیدمجتبی حسینی و سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم اراک حضور داشته و شرایط کاملا متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه می‌کند، در دیدار مقابل فولاد خوزستان یکی از بهترین عملکردهای خود را ارائه داد و توانست پاس گل بدهد.

این مدافع چپ 22 ساله در دقیقه 61 با نفوذ از سمت چپ زمین، پاس رو به جلوی محمدمهدی لطفی را با ارسال دقیق به محوطه 6 قدم فولاد خوزستان فرستاد تا محمدامین کاظمیان با ضربه سر شیرجه‌ای گلزنی کند.

اکبرپور که در این فصل دو پاس گل دیگر در دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان داده بود، برابر فولاد هم توانست پاس گل بدهد و تبدیل به چهارمین بازیکن ایرالکو شود که سه پاس گل در این فصل به ثبت رساندند.

دیگر خبرها

  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • دیوان لاهه درباره «تهدید به انتقام‌جویی» علیه این مرجع بین‌المللی هشدار داد
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • انتقاد تند هاشم بیک‌زاده از رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده + ویدئو
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • تیزر سپاهان برای بازی با پرسپولیس؛ این یک مصاف تاریخی است / فیلم