Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری از وضعیت پرسپولیس سخن گفت.

ابراهیم شکوری می گوید زمان دقیقی برای صدور رای پرونده آل کثیر وجود ندارد.

به گزارش طرفداری، ابراهیم شکوری، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با اخبار ورزشی شبکه 3 در مورد وضعیت این باشگاه گفت:

شرایط تیم پرسپولیس خداراشکر بعد از دربی که یک بازی پر قدرت را بچه ها به نمایش گذاشتند، شرایط خوبی است و بچه ها برای بازی با فولاد آماده می شوند تا بتوانیم هرچه سریع تر بتوانیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر مصدوم و محرومی نداریم و شرایط با ثباتی داریم و امیدواریم با توجه به بازی های عقب افتاده، خودمان را هرچه سریع تر در جایگاه بالای جدول تصور کنیم.

وی در خصوص وضعیت رادوشوویچ گفت:

بعد از اینکه تیم ما از قطر در مرحله اول برگشت، آقای رادوشوویچ بازنگشته بود به تهران که درست زمانی بود که ما در باشگاه پرسپولیس حضور داشتیم، با ایشان یک توافقی انجام دادیم که در دو مرحله طلب ایشان را پرداخت کنیم. مرحله اولش انجام شد با توجه به توافق و مرحله دوم ایشان تقریبا 2 3 ماه دیگر است که ما پایبند به توافق مان هستیم و با صحبت هایی که با خود رادو داشته ایم به دنبال این هستیم تا شرایطی مهیا کنیم که ایشان با توجه به تعهد و توافق انجام شده حضور داشته باشند و امیدواریم این اتفاق بیفتد و با ایشان هم ادامه دهیم.

شکوری در خصوص اینکه به نظر رادوشوویچ 15 روز به پرسپولیس فرصت داده، تصریح کرد:

ما یک توافقی با ایشان انجام دادیم و در دو قسط قرار شد یکی مبالغ سال گذشته ایشان را پرداخت کنیم که این اتفاق افتاده و درست در همان تایمی که گفتیم مطالبات ایشان را پرداخت کردیم و قسط دوم هم طبق توافق و نامه ای که به ایشان دادیم تا در ایران حضور پیدا کند، دو سه ماه دیگر است و سعی می کنیم در همان تایم و طبق توافق انشالله این اتفاق را رقم بزنیم.

شکوری در پاسخ به این سوال که باشگاه دوست دارد رادوشوویچ بماند گفت:

بله صددرصد علاقه مند هستیم و طبق توافق مان عمل خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت عیسی آل کثیر گفت:

در خصوص عیسی آل کثیر هم ما در دادگاه CAS حضور داریم و لایحه دفاعی خودمان را ارسال کرده ایم و منتظر این هستیم تا رای به ما برسد. زمان دقیقی مشخص نیست چون دادگاه باید مشخص کند ولی چیزی که مشخص است این است که عیسی قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال جدید به جمع ما اضافه می شود. ما تلاش می کنیم تا زودتر از عیسی استفاده کنیم.

اخبار داغ 

حمید درخشان در طرفداری: در پرسپولیس بعضی ها نمی خواستند جلوی استقلال بازی کنند! علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابراهیم شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی