Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم بوندس‌لیگا تیم‌های بوروسیا دورتموند و لایپزیگ برابر رقبا به تساوی بسنده کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از دیدارهای هفته شانزدهم سری A امشب (شنبه) 5 بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس بود و این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ماینتس در دقیقه 57 لوین اوزتونالی پیش افتاد. این نتیجه تا دقیقه 73 ادامه داشت تا اینکه توماس مونیه گل تساوی را برای زردپوشان وستفالن به ثمر رساند.

در دیگر بازی تیم لایپزیگ در خانه وردبرمن به تساوی 2-2 رضایت داد. در این مسابقه نوردی موکیله در دقیقه 4 و ویلی اوربان 54 برای لایپزیگ و ووت وگورست 22 و رناتو استفن 34 گل‌‌های ولفسبورگ را به ثمر رساندند.

در بازی همزمان نتایج زیر رقم خورد:

وردربرمن 2 - آگزبورگ صفر
کلن صفر - هرتابرلین صفر
هوفنهایم صفر - آرمینیا بیلفلد صفر

امشب یک بازی دیگر در بوندس‌لیگا برگزار می‌شود که در آن از ساعت 21 به وقت تهران اشتوتگارت میزبان مونشن‌گلادباخ خواهد بود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دورتموند بوندس لیگا دورتموند بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران توانست با عبور از ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ به مصاف ازبکستان رفت و توانست با برتری در ضربات پنالتی به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند و حریف تایلند در فینال این رقابت‌ها شود. این بازی در وقت‌های عادی و اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت و در ضربات پنالتی، ایران ۶ بر ۵ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

در این دیدار عادلوف (گل به خودی)، ابرور اخمتزیانوف (گل به خودی) و بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کردند و جورائف و ابرور اخمتزیانوف (۲ گل) برای ازبکستان موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب ابتدایی باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور، بهروز عظیمی به مصاف ازبکستان رفت.

نیمه اول

بازی با مالکیت ایران آغاز شد اما در همان ابتدای کار ازبکستان می‌توانست روی یک ضدحمله به گل اول بازی برسد که بی‌دقتی مهاجم حریف مانع این اتفاق شد. چند واکنش محمدی مانع از باز شدن دروازه ایران در همان دقایق ابتدایی شد. در دقیقه ۴ بازی و روی حرکت زیبای سالار آقاپور، با اشتباه و گل به خودی عادلوف، گل نخست شاگردان وحید شمسایی در این دیدار به ثمر رسید. در دقیقه ۸، ازبکستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت نوک پا جورائف دروازه ایران را باز کرد و بازی کرد و بازی را به تساوی کشاند. بعد از گل تساوی ازبکستان، بازی متعادل‌تر دنبال شد و این بازیکنان ایران بودند که مالک توپ و زمین بودند. بر خلاف جریان بازی و روی یک ضدحمله، ابرور اخمتزیانوف توانست گل دوم ازبکستان را به ثمر برساند و این تیم را در پایان نیمه اول پیروز به رختکن بفرستد.

نیمه دوم

ایران برای جبران شکست بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و همین سبب شد تا ازبکستان روی ضدحمله‌ها چند موقعیت را ایجاد کند که درخشش محمدی مانع بیشتر شدن اختلاف شد. در دقیقه ۴ نیمه دوم و باز هم روی اشتباه مدافعین ازبکستان، این بار ابرور اخمتزیانوف دروازه خودی را باز کرد و کار برای ایران به تساوی کشیده شد. بعد از این گل، فشار ازبکستان بیشتر شد اما درخشش باقرمحمدی مانع از باز شدن دروازه ایران شد. در دقیقه ۷ نیمه دوم، عادلوف با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. در هنگام ۴ نفره شدن ازبکستان، مهدی کریمی دو بار تیر دروازه حریف را لرزاند اما نتوانست از فرصت یک یار کم بودن ازبکستان در دو دقیقه استفاده کند و گل برتری را به ثمر برساند. البته ثانیه‌هایی بعد بهروز عظیمی توانست روی پاس زیبای احمد حسن‌زاده ایران را به گل سوم برساند.

در فاصله ۵ دقیقه تا پایان نیمه دوم و باز هم روی ضدحمله، اخمتزیانوف توانست گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. این دیدار در پایان قت‌های عادی با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در نیمه نخست وقت‌های اضافی هیچ تیمی موفق به باز شدن دروازه حریفش نکرد. ایران این فرصت را داشت تا در فاصله ۵ ثانیه تا پایان بازی دروازه حریف را باز کند اما ضربه احمدعباسی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در ضربات پنالتی تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با درخشش باقرمحمدی، ۵ بر ۶ پیروز شود و به فینال صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا