Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حبیبی ویژه برنامه های ایام فاطمیه(س) در شهرستان آستارا را تشریح کرد.

حجت الاسلام«محمد مهدی حبیبی» امروز(شنبه، ۲۷ دی) با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: دسته عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز یکشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه ناحیه به طرف مصلی نماز جمعه راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه در دسته عزاداری خیابانی مداحان شهرستان مداحی می کنند، افزود: پس از پایان دسته عزاداری خیابانی مراسم ویژه ای با سخنرانی حجت الاسلام سعیدیان استاد حوزه و دانشگاه در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد امام رضای غریب (غربا) شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: این مراسم فردا یکشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۸:۳۰ شب و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی خاطرنشان کرد: قاری قرآن این مراسم امید چالاک است و حجت الاسلام سعیدی از استاد حوزه و دانشگاه تهران سخنرانی و  بهروز سیفی مداحی می کند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا برگزاری مراسم سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع آستارا در روزهای شنبه ۲۷ دی و یکشنبه ۲۸ دی را از دیگر ویژه برنامه های این ایام در شهرستان آستارا برشمرد و افزود: در این برنامه ها حجت الاسلام ملکی سخنرانی و فرشاد خندانی مداحی می کند.

 

وی تصریح کرد: ویژه برنامه مسجد جامع آستارا به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت پایگاه بسیج شهید نقیب زاده، هیئت امنای مسجد و کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی ادامه داد: مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد عباسیه از دیگر ویژه برنامه های ایام فاطمیه(س) در بندر آستارا است که در این مراسم حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه بندر آستارا سخنرانی و پرویز سلام مداحی می کند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا تصریح کرد: این مراسم امشب ۲۷ دی و بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

وی از برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز شنبه ۲۷ دی ساعت ۱۹ در مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد خبر داد و گفت: سخنران مراسم حجت‌الاسلام سید علی رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه است و هادی هدایتی مداحی می کند.

 

حجت الاسلام حبیبی افزود: این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرک عباس آباد و با مشارکت حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری، هئیت امنای مسجد امام حسین (ع)، کانون فرهنگی و‌ هنری سیدالشهدا (ع)،هیئت خیریه باب الحوائج، هیئت مذهبی ثارالله (ع) و هیئت رزمندگان اسلام برگزار می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری‌ به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  در مسجد امام سجاد(ع) شهرک مهدی(عج) خبر داد و گفت: سخنران مراسم حجت الاسلام محمدمهدی حبیبی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا است و هادی هدایتی مداحی می کند.

 

وی بیان کرد: این مراسم به همت پایگاه بسیج شهید مورخی و با همکاری امام جماعت، هئیت امنای مسجد، پایگاه حضرت زکیه (س) خواهران، کانون فرهنگی و هنری نورالمهدی(عج) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی خاطرنشان کرد: برنامه هایی دیگری در مساجد شهری و روستایی شهرستان آستارا نیز پیش بینی شده که امشب و فردا با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه و مداحی مداحان برگزار خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مساجد شهری و روستایی ایام فاطمیه س دسته عزاداری خیابانی بندر آستارا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا حجت الاسلام حبیبی ویژه برنامه شهرستان آستارا برگزاری مراسم برگزار می شود مسجد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا