Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- یک رسانه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور گزارش داد که دست‌کم یک فروند از موشک‌های بالستیک شلیک شده در جریان رزمایش موشکی ایران، در ۱۰۰ مایلی ناو هواپیمابر یواس‌اس نیمیتز و ناوگروه همراه آن در اقیانوس هند فرود آمده است.

شبکه خبری فاکس‌نیوز شنبه شب به وقت تهران به نقل از مقامات آمریکایی که به دلایل امنیتی خواسته‌اند که نامشان فاش نشود گزارش داد که دست‌کم یک فروند از موشک‌های بالستیک شلیک شده در جریان رزمایش موشکی بزرگ ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس نیمیتز و ناوگروه همراه آن در اقیانوس هند فرود آمده و منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این مقامات آمریکایی به فاکس نیوز گفته است: «ما از قبل انتظار شلیک موشک [به آب‌های نزدیک ناو نیمیتز] را داشتیم، اما نگرانی ما این بود که ایران قصد دارد موشک را در چه فاصله‌ای فرود بیاورد.»

شبکه خبری فاکس‌نیوز در گزارش خود مدعی شده است که ماهواره‌های جاسوسی آمریکا شلیک موشک از خاک جمهوری اسلامی ایران را رصد کرده‌اند.

در عین حال فاکس‌نیوز خاطرنشان کرده است که مشخص نیست که آیا رادارهای ناوچه‌های موشک‌اندازی که ناو هواپیمابر نیمیتز را اسکورت می‌کنند، توانسته‌اند موشک‌های ایرانی را رصد کنند یا خیر.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فاکس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، با گسترش بیش از انتظار اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان در سراسر آمریکا، سرکوب‌ها وارد مرحله‌ای جدید شده است تا جایی که در دانشگاه لس آنجلس، پلیس به سمت دانشجویان مستقیم شلیک کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دانشگاه‌های مختلف آمریکا در ایالت‌های گوناگون از جمله دانشگاه‌های لس آنجلس، تگزاس، پورتلند و نیوهمپشایر همچنان صحنه تحصن‌ها و اعتراضات مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان این کشور است.

رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که تعداد دانشجویانی که پلیس این کشور در جریان این اعتراضات ضدصهیونیستی دستگیر کرده است، از ۲ هزار نفر فراتر رفته است.....

اظهارات:
استاد دانشگاه
دانشجوی دانشگاه کلمبیای نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیای نیویورک
داوید فلدمن – خاخام یهودی ضدصهیونیست

دیگر خبرها

  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد | لحظه شلیک موشک بالستیک از ناو شهید مهدوی | فیلم و عکس
  • فرود جنگنده F ۳۵ بر روی برج العرب دبی (فیلم)
  • عملیات وعده صادق رسوایی غرب را جهانی کرد
  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد