Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ استقلال، حامی علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جباری در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات گفت: علی کریمی متفاوت تر از دیگران است. امیدوارم از ایشان حمایت شود و بتوانند انتخاب شوند. برای علی کریمی تجربه جدیدی است و تجربه آسانی هم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با استفاده از مشاوره هایی که می‌گیرند و نفراتی که در کنارشان قرار خواهند داد بتوانند کم تجربیگی شان را در این عرصه را جبران کنند. به شخصه دوست دارم یک فرد فوتبالی انتخاب شود به شرطی که چیدمان نفرات درست باشد و از نظرات افراد با تجربه استفاده شود. امیدوارم علی کریمی رای بیاورد و  این شانس را داشته باشد که وارد فدراسیون شود.

مجتبی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد فدراسیون قبلی فوتبال و انتخابات پیش روی این فدراسون اظهار کرد: به طور کلی فدراسیون فوتبال موفق نبوده و نتوانسته بستری خوب و موثر برای فوتبال محیا کند برای پیشرفت فوتبال، پیشرفت تیم های پایه و برگزاری بهتر مسابقات.  متاسفانه در این سال ها فوتبال پایه رشد خوبی نداشته و مشکلاتی بزرگی در مدیریت فوتبال وجود داشته است. مانند ماجرای قرارداد ویلتموس که اتفاق ناگواری را برای فوتبال ایران رقم زد.

وی ادامه داد: مدیران فدراسیون چیزی به عنوان میراث و یادگار باقی نگذاشته‌اند. آنها گروهی بودند که از یکدیگر حمایت می‌کردند و پست ها و موقعیت ها بین این افراد جابجا می‌شد. متاسفانه در این سال‌ها بخش‌هایی از فوتبال رها شده بود. مثل فوتبال پایه و رده های فوتبال ملی. مدیران قبلی اشتباهات زیادی داشتند و نتوانستند از پتانسیل ها به خوبی استفاده کنند، اگر مدیریت فوتبال این‌گونه است، همه می‌توانند در فدراسیون مدیر شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران مجتبی جباری علی کریمی فدراسیون فوتبال انتخابات فوتبال تابناک ورزشی آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور/ از رشد موالید تا چند فرزندی
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند