Web Analytics Made Easy - Statcounter

به شرط عاشقی» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان با روایت هایی از زندگی حضرت زهرا(س) از تولیدات گروه خانواده و جامعه، از رادیو نمایش پخش می شود. همچنین به همین مناسبت ویژه برنامه «تکیه» به تهیه کنندگی مژگان فرزین و با گویندگی سودابه آقاجانیان، به صورت زنده از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

بر اساس این گزارش و به نقل از عمومی رادیو نمایش، ویژه برنامه «روشنا» نیز با تهیه کنندگی و گویندگی علی الله‌دانه ساعت ۲۱ روی آنتن رادیو نمایش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با مشارکت مخاطبان رادیو تهیه و تولید شده است.

نمایش‌های رادیویی «بانوی صبر» به کارگردانی محمد عمرانی و «بانوی جاویدان» به کارگردانی مجید حمزه نیز به ترتیب در ساعت‌های ۲۲ و ۲۳ و ۴۵ دقیقه شامگاه یکشنبه (۲۸ دیماه) از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

ویژه برنامه‌های شهادت حضرت زهرا (س) با تلاش و همکاری نویسندگان، تهیه کنندگان، کارگردانان، بازیگران، صدابرداران و افکتورهای اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش تهیه و تولید شده است.

برچسب‌ها رادیو شهادت حضرت فاطمه زهرا نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رادیو شهادت حضرت فاطمه زهرا نمایش رادیو شهادت حضرت فاطمه زهرا نمایش اخبار کنکور ویژه برنامه رادیو نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم