Web Analytics Made Easy - Statcounter

راستینه با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود، گفت: جبهه فرهنگی انقلاب باید پرچم دار این حرکت در جامعه شود و مردم در اقتصاد کشور شریک شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد راستینه» شامگاه (شنبه ۲۷ دی) در نشست هم اندیشی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با مدیران و فعالان فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به تلاش های دشمنان در جبهه فرهنگی برای غلبه بر مردم ایران، اظهار داشت: آن ها با کوچک جلوه دادن داشته های انقلاب به میدان جنگ فرهنگی آمدند و شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت فرهنگ سازی در عرصه های سیاسی تأکید کرد و افزود: متأسفانه دوگانگی های سیاسی بر جامعه حاکم شده که در این راستا باید بینش سیاسی مردم با فعالیت های عمیق فرهنگی ارتقا یابد.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات اقتصادی باید مؤلفه های اقتصاد مقاومتی در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: جبهه فرهنگی انقلاب باید پرچم دار این حرکت در جامعه شود و مردم در اقتصاد کشور شریک شوند.

 

راستینه با بیان اینکه در عرصه هنر و رسانه نیازمند فرهنگ سازی هستیم، تصریح کرد: متأسفانه با شیوع کرونا شاهد نابودی بسیاری از عرصه های فرهنگی در کشور بودیم که باید حمایت قابل توجهی از هنرمندان و اصحاب رسانه صورت گیرد.

 

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رشد بودجه فرهنگی کشور نسبت به رشد کل بودجه فاصله زیادی دارد، خاطرنشان کرد: بودجه کل کشور در سال آینده نسبت به سال جاری 43 درصد رشد یافته ولی برای بودجه فرهنگی فقط 25 درصد رشد پیش بینی شده است.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحقق اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری مشکلات اقتصادی اقتصاد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح