Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عسگرعلی جوانبخت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعتبار ساخت این پروژه ها را ۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان ۴۵ درصد توسط خیران و مابقی از اعتبارات دولتی هزینه شده است .
وی با اشاره به اینکه امسال۴۴ خیر مدرسه ساز در سطح استان قزوین مشارکت دارند،  اظهار داشت: مشارکت خیران مجموعا در روستاها ۳۰ درصد و در شهر ۵۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوانبخت ، تعهد خیرین استان قزوین در سال جاری را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این میزان با رشد ۱۲۰ درصدی مواجه شده است.
این مسوول اضافه کرد: هم اکنون در راستای اجرای بسته تحولی آجر به آجر پویش "من مادرم بچه های ایران فرزند من" با رویکرد مشارکت بیشتر بانوان در امور مدرسه سازی در دستور کار قرار گرفته است .
وی تصریح کرد: دراجرای این طرح مردم و به ویژه بانوان می‌توانند به سامانه jorbajor.ir مراجعه و کمک های خود را به اندازه هزینه حتی یک آجر واریز کنند و در این کار خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
جوانبخت با بیان اینکه پویش "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" از اول دیماه آغاز شده است ، افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیران در این پویش جمع آوری شده و قرار است دهه مبارک فجر عملیات احداث یک واحد آموزشی در یکی از روستاهای استان قزوین به نام‌ فاطمه (س) آغاز شود.
استان قزوین دارای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان است.  

برچسب‌ها مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان قزوین مدارس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور استان قزوین اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل در شش ماهه نخست امسال
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس