Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویی دانشگاه خوارزمی در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

دانشجویان واجد شرایط می‌توانند در صورت تمایل به کاندیداتوری از ۳۰ دی ۹۹ الی ۶ بهمن ۹۹ اطلاعات لازم شامل نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس، مقطع و رشته تحصیلی محل تحصیل خود را به ایمیل معاونت دانشجویی به نشانی stvc@khu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ac.ir ارسال کنند. ضمناً اسامی افراد تأیید شده پس از بررسی اعلام خواهد شد.

شرایط عمومی داوطلبان عضویت به شرح زیر است:

اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی.

اشتغال به تحصیل تمام‌وقت در مؤسسه محل فعالیت در یکی از مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری و گذراندن یک نیمسال برای دانشجویان کارشناسی.

نداشتن حکم قطعی محکومیت در کمیته انضباطی.

رعایت شئون دانشجویی و اخلاقی.

رعایت مفاد آئین‌نامه و شیوه‌نامه شورای صنفی دانشجویان.

دارا بودن حداقل معدل کل سیزده برای دانشجویان کارشناسی و معدل کل پونزده برای دانشجویان کارشناسی ارشد.

مشروط نبودن نیمسال پیشین و یا نداشتن دو نیمسال مشروطی آموزشی غیر متوالی.

عدم عضویت در شورای مرکزی تشکل‌های اسلامی دارای مجوز در مؤسسه.

مدت مجاز باقی‌مانده از دوران تحصیل با احتساب ترمی که در آن انتخاب برگزار می‌شود کمتر از دو ترم نباشد.

تبصره: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از ابتدای ورود به مؤسسه امکان شرکت در انتخابات را دارا هستند.

تبصره: در صورت هرگونه محکومیت قطعی عضو شورای صنفی در شورای انضباطی عضویت وی لغو می‌شود.

کد خبر 5123886

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی شورای صنفی دانشجویی ثبت نام دانشجویان امتحانات پایان ترم دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش آزمون استخدامی ویروس کرونا مرکز سنجش آموزش پزشکی آموزش مجازی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه تهران دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی شورای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی در ادامه اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی اضافه کرد: سپس هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیئت رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899457

دیگر خبرها

  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر