Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@00:04:23 GMT

۲۸۰ میلیون دلار بیتکوین در معرض نابودی!

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۹۲۴۲

یکی از دارندگان بزرگ بیتکوین در معرض از دست دادن بخش زیادی از ثروتش قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، جیمز هاولز ۳۵ ساله از انگلستان یک مهندس کامپیوتر است که از سال ۲۰۱۳ مشغول استخراج بیتکوین بوده اما ممکن است که ثروت هنگفت وی به دلیل ناتوانی اش در بازیابی اطلاعاتش بر باد رود. وی اکنون هشت بار رمز ورود به کیف پول الکترونیکی خود را نادرست وارد کرده است اما اکنون با کمک متخصصان بازیابی اطلاعات در تلاش است تا رمز عبور خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاولز ۷۵۰۰ بیتکوین در کیف پول خود دارد که ارزش آن ها در مجموع رقمی حدود ۲۸۰ میلیون دلار برآورد می شود. او اکنون ۲۵ درصد این مبلغ را به عنوان جایزه برای کسی در نظر گرفته است که بتواند رمز عبور را پیدا کند.  

با وجود اینکه تلاش هایی برای بازیابی این اطلاعات انجام شده اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که شانسی برای احیای اطلاعات وجود ندارد. هاولز با بیان اینکه بسیاری از شرکت ها تقاضای وی را برای همکاری در یافتن رمز عبور رد کرده اند، گفت: تاجایی که می دانم بسیاری از شرکت ها امیدی به بازیابی اطلاعات ندارند.  

در ماه های اخیر ارزش بیتکوین رکوردهای متوالی را به ثبت رسانده است تا جایی که تنها در ماه ژانویه تا ۴۲ هزار دلار نیز پیشروی کرد. هاولز تنها کسی نیست که ثروت بادآوره ای را از دست داده است: نشریه نیویورک تایمز پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود یک برنامه نویس آلمانی مقیم سان فرانسیسکو، ۷۰۰۲ بیتکوین معادل ۲۶۷.۸ میلیون دلار در اختیار دارد که به دلیل فراموش کردن رمز عبور کیف پولش امکان دسترسی به آن ها را ندارد. شبکه بیتکوین غیر متمرکز است و به همین دلیل امکان بازیابی اطلاعات در آن تقریبا غیر ممکن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران بیتکوین کیف پول استخراج بیت کوین آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ هادی ساعی حراج تهران بازیابی اطلاعات رمز عبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «والنتینا ماتوینکو» (Valentina Matviyenko) رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که آنچه غرب در خصوص نابودی روسیه در سر کی پروراند، تحقق پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص ادامه داد: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص اضافه کرد: غرب مدت‌ها است رویای نابودی روسیه را در سر دارد؛ اما این رویا هرگز محقق نخواهد شد. روسیه یک کشور مستقل قدرتمند است که سیاست خارجی باز و مستقل خود را دنبال می کند.

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: شرکت کشورهای سراسر جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) تایید می کند که منزوی کردن روسیه غیرممکن است. علیرغم تلاش های غرب برای انزوای مسکو به ویژه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، اما آن ها هرگز نمی توانند کشورما را شکست دهند.

کد خبر 6091296

دیگر خبرها

  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • ۴ نشانه که خبر از نابودی کبد می‌دهد
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • این دو عامل احتمال پارکینسون را افزایش می دهد
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون