Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمیمدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد  با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،گفت: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا مبنی بر امکان برگزاری مجالس عزاداری، عزاداری بانوی بزرگ اسلام در سراسر استان یزد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود هم اکنون مراسم عزاداری و مجالس روضه خوانی در سراسر استان با رعایت دستور العمل های بهداشتی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

نجیمی ادامه داد: مردم یزد همانگونه که در دهه اول محرم با رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدام به برگزاری مجالس عزاداری کردند، در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) نیز اقدام به برگزاری مراسم عزاداری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر ضرورت شناخت سیره زندگانی حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: آن حضرت دین و جان و مال آبروی خود را برای یاری دین خدا و یاری بندگان خدا صرف کردند و امیدواریم ما نیز بتوانیم با تأسی از این بانوی بزرگوار، در مسیر یاری دین خدا قدم برداریم.

او مطالعه را بهترین راه شناخت سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) دانست و گفت: در ایام شیوع کرونا، حضور افراد در منازل پررنگتر است و مردم فراغت بیشتری در این ایام پیدا کرده اند بنابراین اکنون فرصت بسیار خوبی است که به مطالعه در مورد سیره اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخته شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایام فاطمیه مراسم عزاداری مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی

حجت الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام شهادت امام جعفرصادق (ع) ۵۲۰ نفر مبلغ در شهرها، بخش‌ها و روستاها در قالب گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام صادقیه شامل برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات امامین انقلاب حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری حفظه الله در خصوص جهاد تبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق علیه السلام، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت و طهارت بویژه امام جعفرصادق (ع) است.

قناعت گفت: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام شهادت است.

کد خبر 6094964

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع)در ایلام
  • عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در دهلران
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)