Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی مدارس گفت: براساس این مصوبه، هیچ اجبار و الزامی به حضور دانش‌آموزان در مدارس دولتی و خصوصی وجود ندارد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی اظهار کرد:  تنها در پایه‌های اول و دوم ابتدایی، مدیران مدارس با هماهنگی اولیا، می‌توانند امکان حضور دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به آموزش حضوری در مدرسه هستند را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص آئین‌های ایام فاطمیه و دهه فجر، گفت: هرگونه سخنرانی و مراسم در این ایام به شکل مجازی خواهد بود و در صورتی که برگزاری مراسم ضروری باشد باید با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها انجام شود.

پورمحمدی با اشاره به وضعیت قابل قبول رعایت شیوه‌نامه‌ها از سوی مردم، اصناف و کسبه و نیز کارکنان ادارات، گفت: انتظار از کسانی که مراسم و آئین‌های مذهبی برگزار می‌کنند بیشتر است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از مجریان و دست‌اندرکاران طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: در هفته‌های اخیر، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها به صورت جدی پای کار آمده‌اند و نارسایی‌های احتمالی نیز با همکاری دستگاه‌های مسئول باید رفع شود.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدارس بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند