Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان مسجد جامع روستای کاکلک توسط اعضای کانون قرآن و عترت بین نیازمندان توزیع شد.

«زهرا جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان مسجد جامع روستای کاکلک توسط اعضای کانون قرآن و عترت بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: این رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با تأسی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و با مشارکت آحاد مردم و خیرین اجرا شده است.

 

وی ابراز کرد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون، اقدامات مؤثری در حوزه پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان به این بیماری توسط اعضای کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک صورت گرفته و کاهش میزان ابتلای شهروندان روستای کاکلک، ناشی از این اقدامات مؤثر است.

 

جعفری ابراز کرد: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، اعضای کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک، با شناسایی افراد نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کردند که این کار خداپسندانه با توزیع چندین سبد غذایی طی ماه‌های اخیر اجرایی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: در این مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه که در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» عملیاتی شده، بسته معیشتی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع ‌شد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه اجرای طرح ملی ایران قوی کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مواسات و همدلی مؤمنانه بسته های معیشتی بین نیازمندان اعضای کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد