Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۵ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۱ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۳۹ هزار و ۷۰۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز 95 میلیون و 488 هزار و 91 نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید19 ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، 2 میلیون و 39 هزار و 706 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون 68 میلیون و 196 هزار و 88 نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش 176 هزار و 7 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 24 میلیون و 482 هزار و 50 نفر رسیده است؛ تاکنون 407 هزار و 202 آمریکایی مبتلا به کووید19 در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش 13 هزار و 962 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 10 میلیون و 572 هزار و 672 مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد 152 هزار و 456 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش 31 هزار و 394 مبتلا در 24 ساعت گذشته، به مجموع 8 میلیون و 488 هزار و 99 نفر رسیده است؛ تاکنون 209 هزار و 868 برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با 3میلیون و 568 هزار و 209, 3میلیون و 395 هزار و 959, 2میلیون و 910 هزار و 989, 2میلیون و 387 هزار و 101 و 2میلیون و 381 هزار و 277 نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با 2میلیون و 252 هزار و 164 مبتلا و آلمان نیز با 2 میلیون و 50 هزار و 99 نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با 14 میلیون و 428 هزار و 351, 10 میلیون و 211 هزار و 342 و 7 میلیون و 411 هزار و 654 نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به 1 ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت نفت در روز دوشنبه پس از بالا رفتن قیمت نفت خام عربستان برای فروش به اکثر مناطق و همچنین کمرنگ شدن دورنمای آتش‌بس در غزه افزایش یافت. بدین ترتیب ترس از گسترش جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه تشدید شده است.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۳۳ سنت معادل ۰.۴۰ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۲۹ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۳۶ سنت معادل ۰.۴۶ درصد افزایش ۷۸ دلار و ۴۷ سنت معامله می‌شود.
عربستان قیمت رسمی فروش نفت خام خود به آسیا، شمال غرب اروپا و منطقه مدیترانه را در ماه ژوئن افزایش داده که حاکی از افزایش تقاضا در این مناطق در فصل تابستان است.

هر دوی این شاخص‌های نفتی بیشترین کاهش قیمت هفتگی طی سه ماه گذشته را در هفته گذشته تجربه کردند. نفت برنت بیش از ۷ درصد و نفت آمریکا ۶.۸ درصد از ارزش خود را طی یک هفته گذشته از دست داد. انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و به تعویق افتادن احتمالی زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی این کشور از دلایل کاهش قیمت نفت بود.
آغاز دوباره مذاکرات برای آتش بس در غزه هم تاثیر مخاطرات ژئوپلیتیکی در افزایش قیمت نفت را کاهش داده بود.
اما دورنمای رسیدن به یک قرارداد آتش‌بس کمرنگ شده است. حماس خواستار پایان جنگ در ازای آزادسازی گروگان‌ها شده و بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده است.
از طرف دیگر، شرکت‌های انرژی آمریکا تعداد چاه‌های فعال نفت و گاز خود را برای دومین هفته پیاپی کاهش داده‌اند. تعداد چاه‌های نفت آمریکا تا ۴۹۹ حلقه پایین آمده که بیشترین کاهش هفتگی از نوامبر ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جهان در سراشیبی سقوط نرخ تولد
  • برنت ۸۳ دلار و ۲۹ سنت شد
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک