Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: عملیات احداث تونل انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی در حال اجرا است.

عباس جنگی مرنی در بازدید سرزده از عملیات اجرایی احداث تونل انتقال آب شبکه آبیاری پایاب سد گیوی نسبت به افزایش ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در طرح و تسریع در تهیه نقشه‌های اجرایی و بستر نیازی برای حفر ترانشه و تامین لوله‌های فولادی مورد نیاز دستور لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر پروژه حفاری تونل انتقال آب از سد گیوی به شبکه آبیاری پایاب آن نیز گفت: در حال حاضر میزان حفاری تونل به ۵۵ متر رسیده و از سمت خروجی تونل نیز تاکنون حدود 12 هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده است.


وی افزود: در سال آتی احداث این تونل حدود ۸۰۰ متری به اتمام می‌رسد و با حمل و باراندازی اولین بخش از لوله‌های در دست خرید توسط پیمانکار طرح، احداث شبکه آبیاری پایاب سد گیوی وارد لوله‌گذاری مسیر سامانه انتقال آب شبکه گیوی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سد آبياري استانی شهرستانها تونل شبکه آبیاری پایاب سد گیوی تونل انتقال آب انتقال آب شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا جاویدی در تشریح این خبر گفت: پیش از ظهر شنبه حین انجام عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بلوار میثم، سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ به علت ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متأسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

رضا جاویدی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و تسلیت به خانواده‌های متوفیان ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضائی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

جاویدی گفت: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آب گرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار برای اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

کد خبر 6090171

دیگر خبرها

  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • ساخت ۱۷ بوستان جدید در شهر قم
  • احداث و راه اندازی ۳۹۰۰ مترمکعب تصفیه خانه پساب در غرب تهران