Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمار بیماران بستری و موارد فوتی ناشی از کرونا در استان کرمان روند خوبی دارد و کاهش این آمار نشان دهنده این است که رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم طی هفته‌های گذشته جوابگو بوده و توانسته‌ایم این اپیدمی را تا حدی در استان کرمان محدود کنیم.

وی بیان کرد: آمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استانی روند کاهشی نسبتاً خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: باید به این نکته مهم توجه داشت که میزان بروز هفتگی کرونا (میزان ابتلاء در ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان) طی دو سه هفته اخیر روندی ثابت به خود گرفته است که این وضعیت مقداری نگرانی ایجاد می‌کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان هشدار داد: زمانی که روند بیماران بستری سیر افزایشی پیدا می‌کند موج‌های بزرگ بیماری ایجاد می‌شود و به نظر می‌آید طی دو هفته اخیر هم این اتفاقات در استان در حال وقوع است.

وی بیان کرد: متأسفانه مسافرت‌هایی طی روزهای اخیر صورت گرفت و هم استانی‌ها به جنوب کشور سفر کردند که بازگشت خیل عظیم مسافران می‌تواند منجر به بازگشت موج بعدی بیماری شود.

کد خبر 5124463

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی شفیعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ویروس کرونا ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه ایام فاطمیه شیراز شهرکرد گرگان عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا شهرستان کرج بوشهر آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، پیرو هشدار شماره ۹ سطح زرد، آسمان استان تهران تا فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، بارش باران، گاهی رگبار و تندر و آذرخش پیش بینی می‌شود و بارش تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست. از ظهر فردا (۱۵ اردیبهشت) با تداوم وزش باد، به تدریج کاهش ابر و تا پایان یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از بامداد دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) تا سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید در شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6095830 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۳ درصد ایرانی‌ها به آسم مبتلا هستند/ آسم چگونه درمان می شود؟
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • زلزله این استان را لرزاند
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف