Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حواشی مطرح‌شده درباره رانندگان حمل‌ونقل شهری اظهار کرد: در آن جلسه همه‌ هم‌وغم ما برطرف کردن مشکلات قشر زحمتکش حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری ازجمله بررسی دغدغه آنان در افزایش قیمت لوازم تا مشکلات مختلف کرونایی بود که فشار مضاعفی را پیش روی این عزیزان قرار داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه من به‌عنوان مدافع تاکسی‌داران  در جلسه حاضرشده و مطالبی برای رفع مطالبات آنان بیان داشتم، گفت: متأسفانه در تنظیم خبر در اظهارات بنده دقت لازم صورت نگرفت و نکات مطروحه به شیوه‌ای رسانه‌ای شد که متفاوت بامنظور عرض ما بود ضمن اینکه بنده محیط آرام در وسایل نقلیه عمومی را مأمنی برای حضور خانواده‌های خود میدانیم.

نماینده مردم رشت شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری وی در خصوص ساماندهی وضعیت بیمه، افزایش افسارگسیخته قیمت‌ لاستیک و لوازم اتومبیل و دیگر مطالبات بیان کرد: به‌هیچ‌وجه در قبال قشر زحمتکش تاکسی‌دار  که با حداقل‌های تأمین مخارج در سرما و گرما در خط مقدم خدمات‌رسانی هستند ناسپاس نبوده و بی‌مهری نسبت به این عزیزان را دور از اخلاق و انصاف می‌دانم.

احمدی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در مطالبه گری و حساسیت در بیان مطالب افزود:  انتظار می‌رود  همراهان رسانه‌ای در انتشار مطالب حساسیت بیشتری به خرج داده تا زحمات این‌گونه افشار زحمتکش زیر سؤال نرود و اعتماد این عزیزان به نمایندگانشان کم نشود.

وی با بیان اینکه خود را مکلف و موظف به دفاع از کیان قشر عزیز و زحمتکش رانندگان وسایل نقلیه عمومی میدانم، افزود:  یکی از تأکیدات ما این است که تمهیداتی اندیشیده شود تا حفظ حقوق مسافران منجر به نادیده گرفتن حق رانندگان عزیز نشده و بالعکس نیز اتفاق نیفتد و این به معنی ناسپاسی نسبت به این قشر زحمتکش نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه گاهی برخی رسانه‌ها به نام مطالبه گری بدون نگاه حرفه‌ای صرفاً سوژه‌یابی کرده و مطلبی را همراه با تحریف به سمع و نظر مردم می‌رسانند، خاطرنشان کرد: بین آنچه گفته می‌شود و آنچه نگارنده خبر بنا به برداشت خود قید می‌کند ممکن است  فاصله زیادی باشد لذا ایجاد حواشی در خصوص موضوعات مختلف، بیش از آنکه رنگ مطالبه گری داشته باشد ممکن است سلیقه‌ای بوده و کمی دور از  واقعیت باشد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بیمه وسایل نقلیه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران