Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت انعکاس نقش رزمندگان ناجا در دوران دفاع مقدس گفت: امید است جوانانی که امروز وارد نیروی انتظامی می‌شوند با تأسی از شهدای والا مقام و با روحیه جهادی و انقلابی از جان، مال و ناموس مردم دفاع کنند.

خبرگزاری میزان-  سردار حسین اشتری در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد این بنیادگفت: بحمداله عملکرد بنیاد در بحث ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس رضایت بخش است و در این رابطه اهتمام ویژه‌ای داشته که جا دارد از سردار "کارگر" برادر گرانقدرم تشکر و قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در خصوص ترویج فرهنگ دوران دفاع مقدس اقدامات مطلوبی انجام داده است، امیدواریم بتوانیم بعضا برخی از عقب ماندگی‌ها را در این حوزه جبران کنیم و زحمات رزمندگان در آن دوران و همچنین همکارانمان که در راستای برقراری امنیت در شهر‌ها و مقابله با اشرار و ضدانقلاب و ... جان خود را نثار کردند، برای نسل جوان به خوبی انعکاس دهیم.

فرمانده ناجا همچنین عنوان کرد: امید است جوانانی که امروز وارد نیروی انتظامی می‌شوند با تأسی از شهدای والا مقام و با روحیه جهادی و انقلابی از جان، مال و ناموس مردم دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: پلیس: دوربین های ثبت تخلفات سالم هستند

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از ابتدای سال ناجا شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: بنا بود در سال جاری یادواره‌ای در خور شأن شهدای گرانقدر برگزار شود که متأسفانه این برنامه به دلیل شرایط حساس کشور و شیوع ویروس منحوس کرونا از طریق ویدئو کنفرانس و یا در سال آینده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس ناجا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دفاع مقدس ناجا دوران دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست