Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ ناخدا یکم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با حضور در منزل خانواده‌های ۲تن از شهیدان ناو پشتیبانی کنارک از آنان دلجویی و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، ناخدا یکم احسان نصیری صبح امروز در دیدار با 2 تن از خانواده شهدای ناو کنارک، با اشاره به حادثه شناور ناو پشتیبانی کنارک و شهادت تعدادی از دریادلان نیروی دریایی اظهار داشت: رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای والامقام در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران ثبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تأکید بر ادامه راه و مسیر شهدای گرانقدر، توجه به مطالبات خانواده شهدا را مورد اشاره قرار داد.

در این دیدار پس از سخنان خانواده شهیدان سید منصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی از شهدای ناوچه کنارک، فرمانده پایگاه دریایی بوشهر مشکلات خانواده‌های شهدا را مورد توجه قرار و قول داد که مشکلات آنان در اسرع وقت برطرف شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: ارزش پدر، مادر، همسر و وابستگان شهدا که صبر کردند و این مصائب سنگین را تحمل کردند خیلی بالا است و در این راستا جایگاه خانواده معظم شهدا در نزد پروردگار کمتر از مقام شهدا نیست.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی با بیان اینکه شهید نزد پروردگار متعال از نعمات فراوانی بهره‌مند است گفت: خانواده شهدا غم دوری شهید و مشکلات دیگر را تحمل و در این راه صبر و حوصله می‌کنند.

وی نقش شهدای رمضان را در افزایش قدرت دفاعی کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: این شهدای جلیل‌القدر در راه افزایش قدرت دفاعی کشور جان خود را نثار کرده‌اند و سبب افزایش عزت و قدرت نظام در دفاع از مرزهای آبی شده‌اند که این خود سبب ایجاد قدرت بازدارندگی بیشتر می‌شود.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با خانواده شهدای حادثه شناور کنارک دیدار کرد پیکر مطهر 5 شهیداز شهدای ‌ناوچه کنارک در استان بوشهر تشییع و تدفین می‌شود تشریح جزئیات حادثه ناو کنارک/ 19 تن از نیروهای ارتش به شهادت رسیدند

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر بیان کرد: قدرت بازدارندگی سبب می‌شود که هر قدرت و کشوری که فکر حمله به کشورمان را در سر می‌پروراند وادار به محاسبه کند که همین موضوع سبب می‌شود که به خود اجازه جسارت به کشورمان را ندهد.

وی خاطر نشان کرد: شهدای رمضان در همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی سهیم هستند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر در این دیدار تابلو فرش منقش به تصویر شهدای کنارک را به خانواده‌های شهدای رمضان شهیدان سید منصور موسوی‌نژاد و حسین سپهری اهرمی تقدیم کرد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده پایگاه دریایی بوشهر خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت