Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در اجرای قانون الحاق یک ماده، به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش‌ و پرورش مصوب ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ مجلس شورای اسلامی و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط (الحاقات بعدی)، اطلاعیه نحوه برگزاری دوره مهارت‌آموزی و استخدام معلمان حق‌التدریسی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی؛ مربوط به مشمولان قانون مزبور که به استناد مجوز شماره ۷۱۱۰۴۱مورخ ۸ اسفند ۱۳۹۸ سازمان اداری و استخدامی کشور برای تبدیل وضعیت ۲۵ هزار و پانصد نفر از مشمولان که از سوی ادرارت کل آموزش‌ و پرورش استان‌ها جهت گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌آموزی به دانشگاه‌ها معرفی‌شده‌اند، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه؛ اسامی مشمولان قانون، با کسب امتیاز لازم و در سقف ردیف‌های تخصیص‌یافته (موضوع مجوز شماره ۷۱۱۰۴۱ مورخ ۶ اسفند ۱۳۹۸ سازمان اداری ­و استخدامی کشور) که از سوی اداره کل آموزش­ و پرورش استان سهمیه خدمتی مورد تأیید قرارگرفته، از طریق مرکز برنامه­ ریزی منابع انسانی و امور اداری به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی ارسال‌شده است. معرفی‌شدگان این مرحله می‌توانند جهت گذراندن دوره یک‌ساله مهارت­‌آموزی، طبق آیین­‌نامه اجرایی بند (۳) قانون مزبور مصوب جلسه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ محترم وزیران به‌شماره ابلاغی ۷۹۷۹۵/ت ۵۶۶۱۰ هـ مورخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ اقدام کنند.

تمام افراد مشمول استخدام در این مرحله باید قبل از جذب و تبدیل وضعیت، تأییدیه گزینش را کسب کنند. نحوه انجام مراحل گزینش مطابق قوانین و مقررات مربوط، از طریق دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش به افراد مشمول قانون اعلام خواهد شد.

باتوجه به ضوابط عمومی استخدام، اخذگواهی صحت مزاج (آزمایشات و معاینات بدو استخدام) و عدم سوءپیشنه از مرجع مربوط قبل از پایان پودمان اول آموزشی (حداکثرتا مورخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰)، الزامی است.

افراد مشمول قوانین فوق ­الذکر که به دلیل محدودیت در ردیف­‌های استخدامی صادره از سوی مراجع قانونی، امکان معرفی آنان برای گذراندن دوره مهارت­ آموزی دراین مرحله فراهم نشده، در ادامه فرآیند استخدام افراد مشمول، با رعایت قوانین و مقررات و اخذ مجوز‌های قانونی لازم از مراجع ذی‌صلاح، برای تبدیل وضعیت آنان و معرفی به دوره یک‌ساله مهارت ­آموزی، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزشیاران نهضت افراد مشمول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند