Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک شیلیایی تیم فوتبال اینتر درباره حرکت جنجال‌آفرینش پیش از دربی ایتالیا که خشم هواداران نراتزوری را برانگیخت توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، آرتورو ویدال هافبک تیم فوتبال اینتر درباره جنجالی که قبل از بازی شب گذشته (یکشنبه) اینتر و یوونتوس در ورزشگاه سن‌سیرو به راه انداخت توضیحاتی ارائه کرد.

انتشار یک ویدئو در فضای مجازی ویدال را در حال بوسه زدن بر لوگوی تیم سابقش یوونتوس نشان می‌داد که این اتفاق خشم هواداران تیم آبی‌ومشکی‌پوش شهر میلان را برانگیخت و حتی گلزنی هافبک شیلیایی در دقیقه 12 بازی هم باعث نشد آنها از این موضوع چشم‌پوشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدال 33 ساله پیش از حضور در بارسلونا، بایرن مونیخ و اینتر، 4 فصل برای یوونتوس بازی و با این تیم 4 اسکودتوی متوالی کسب کرد.

او که پس از بازی جزو اولین نفراتی بود که فیلم جشن پیروزی اینتری‌ها را از رختکن در اینستاگرام پخش کرد، درباره ماجرای بوسه زدنش بر لوگوی باشگاه یوونتوس گفت: هرگز قصد نداشتم که لوگوی تیمی دیگر را ببوسم. بوسه‌ام بر لوگوی یوونتوس صرفاً یک نوع ابراز محبت به یکی از برادرانم (جورجو کیه‌لینی) در آن تیم بود که به رشد فوتبال من کمک کرد. من با او چند سال فوق‌العاده را سپری کردم و هنوز هم ما دوست یکدیگر هستیم.

ویدال افزود: به تیمم، هواداران و مردمی که به من برای دفاع از اعتبار و پرافتخارترین شدن تاریخچه این تیم فوق‌العاده اعتماد کرده‌اند احترام می‌گذارم. با جان و دل برای اینتر بازی می‌کنم.

پس از ویدال، نیکولو بارلا دیگر گل اینتری‌ها را هم به ثمر رساند تا آنها با فتح دربی ایتالیا خود را به میلان صدرنشین برسانند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی یوونتوس اینترمیلان آندره آ پیرلو آنتونیو کونته آرتور ویدال بر لوگوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینتر میامی به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا (MLS) انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای MLS؛ لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال اینترمیامی و تیم ملی آرژانتین به عنوان بهترین بازیکن ماه در فصل عادی لیگ برتر فوتبال آمریکای شمالی (MLS) شناخته شد.

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

در ماه آوریل، لیونل مسی در 4 بازی 6 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد، از جمله 2 گل و دو پاس گل در بازی اخیر تیمش برابر نیوانگلند.

اینتر میامی با کسب 21 امتیاز از 11 بازی، صدرنشین جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس