Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها که کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و آمار‌ها نشان از ابتلا و فوت روزانه هموطنان دارند، هنوز هم با تمام تاکید‌هایی که پزشکان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دارند، تصاویری از دورهمی‌ها هنرمندان در فضای مجازی منتشر می‌شود که بدون ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

عکس قدیمی از کودکی محسن کیایی در آغوش مادرش

محسن کیایی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از خودش در کنار دیگر بازیگران مرد سینمای ایران منتشر کرده که واکنش مخاطبانش را به همراه داشت.

در ادامه پست منتشر شده در صفحه کیایی را مشاهده می‌کنید:

در ادامه این پست محسن کیایی عده ای از کاربران از دورهمی بدون ماسک بازیگران کشورمان انتقاد کرده اند و عده ای از کاربران هم به این نکته اشاره کرده اند که ممکن است تصویر برای زمان پیش از شیوع ویروس کرونا باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رعایت فاصله گذاری اجتماعی محسن کیایی هنرمندان ایرانی بازیگر سینما بازیگران ایرانی هنرپیشه معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • استقبال هنرمندان از غزل رهبر معظم انقلاب
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!