Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی دو اطلاعیه جداگانه در خصوص فروش غیرقانونی اقلام دارویی در فضای مجازی و همچنین عرضه غیرقانونی هر گونه واکسن تحت عنوان "واکسن کرونا" هشدار داد.

در متن این اطلاعیه آمده است، نظر به برخی گزارشات واصله مبنی بر "فروش اقلام دارویی" در بستر فضای مجازی تاکید می شود، هرگونه اقدام به عرضه و فروش اقلام دارویی در فضای مجازی و بستر اینترنتی فاقد هر گونه وجاهت قانونی است و در صورت وصول گزارش تخلف، اقدام قانونی جهت پیگیری قضایی موضوع توسط این معاونت صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است عرضه اقلام غیر دارویی در فضای اینترنتی، منحصراً منوط به رعایت تشریفات قانونی و اخذ مجوز وفق ضابطه ابلاغی سازمان غذا و دارو بوده و عرضه و فروش اقلام سلامت محور غیر دارویی بدون سیر مراحل قانونی مستوجب پیگرد قضایی خواهد بود. 

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین در یک اطلاعیه جداگانه به شهروندان هشدار داد: عرضه هر گونه واکسن تحت عنوان «واکسن کرونا» غیر مجاز بوده و در حال حاضر هیچگونه واکسن تائید شده ای در بازار دارویی کشور وجود ندارد. لذا به شهروندان محترم موکداً توصیه می‌شود به منظور حفظ سلامتی خود از تهیه احتمالی واکسن مذکور جداً خودداری نمایند.

/ایسنا 

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!