Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۶ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته، ۲ تیم راگای تهران و سن ایچ ساوه به مصاف هم می‌روند.

در این بازی محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در سالن بازی حاضر خواهد شد تا دیدار ۲ تیم راگا و سن ایچ را از نزدیک تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا حیدریان و میشائیل پطروس، ۲ مربی تیم ملی فوتسال کشورمان هم دیگر بازی‌های این هفته لیگ برتر را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

جلسه رئیس کمیته فوتسال با سرمربی تیم ملی

دیدار تیم‌های فوتسال راگای تهران و سن ایچ ساوه، فردا سه شنبه ۳۰ دی ماه از ساعت ۱۵ در سالن حرم مطهر شهر ری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز