Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@23:00:26 GMT

معاون سابق وزیر، نایب رییس فدراسیون والیبال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۱۹۴۵

معاون سابق وزیر، نایب رییس فدراسیون والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی فریبا محمدیان را به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت بیش از یک سال از فعالیت محمدرضا داورزنی به عنوان رییس فدراسیون والیبال در دوره جدید، بالاخره تکلیف نایب رییس بانوان این فدراسیون مشخص شد.


رییس فدراسیون والیبال امروز طی حکمی فریبا محمدیان را به عنوان نایب رئیس بانوان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان که پیش از این به عضویت هیات رئیسه فدراسیون والیبال درآمده بود، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون اسکیت را در پرونده کاری خود دارد.


او درباره انتخابش به عنوان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: از همکاران خوبم تشکر می‌کنم. همین طور از خانم شاددل قدردانی می‌کنم که در این مدت فعالت زیادی داشت و زحمات زیادی در این فضا کشید. چشم انداز و سیاست کلانی را فدراسیون طراحی کرده که رسیدن به قله‌های بین‌المللی والیبال است. همین یک چشم‌انداز کافی است تا به ما نشان دهد چقدر راه پر پیچ و خمی را داریم و باید تلاش کنیم این چشم‌انداز را محقق کنیم و در سالهای پیش رو شرایط خوبی را برای زنان رقم بزنیم.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.

تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رییس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.

رییس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه ۱۴ اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 6095559

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند