Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دوره مربیگری ۲ گروه ۲۵ نفره از شرکت‌کنندگان زیر نظر "یگانه یادگاری" مدرس رسمی فدراسیون والیبال به صورت عملی تا ۶ بهمن ماه آموزش می‌بینند.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا گفت: ۱۵ بانوی بوشهری در این دوره مربیگری شرکت کرده‌اند و در صورتی که دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند برای نخستین بار بوشهر ۱۵ مربی درجه ۲ والیبال ساحلی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن باز در هوا اظهار کرد: این دوره در راستای رویکرد فدراسیون برای ارتقا و گسترش کمی و کیفی والیبال ساحلی بانوان برگزار و مقدماتی فراهم شده‌است تا با آموزش مربیانی از استان‌های مختلف این رشته ورزشی در میان بانوان ترویج شود.

وی اعلام کرد: بوشهر آمادگی خود برای میزبانی از مسابقات والیبال ساحلی بانوان کشور اعلام کرده‌است و با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم، این استان امکان برگزاری شایسته این مسابقات را دارد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود:  دهکده گردشگری امام علی (ع) بوشهر با دارا بودن حصار پنهانی و زمین مطلوب برای برگزاری مسابقات بانوان مناسب است.

باز در هوا یادآور شد: استان بوشهر ۶ داور بانو دارد که به طور تخصصی در رشته والیبال ساحلی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: با توجه به فراهم بودن شرایط ورزش‌های ساحلی در بوشهر، ترویج و توسعه والیبال ساحلی بانوان در سنین پایه مورد تاکید هیات والیبال استان است و در این راستا با اداره کل آموزش‌وپرورش استان و هیات‌های والیبال شهرستان‌ها توافق شده‌است تا استعدادیابی از مدارس صورت گیرد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مدارس و محدودیت سالن و باشگاه‌های ورزشی این برنامه را متوقف کرده‌است.

برچسب‌ها بوشهر ورزش‌های ساحلی دوره والیبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ورزش های ساحلی دوره بوشهر ورزش های ساحلی دوره والیبال بانوان اخبار کنکور والیبال ساحلی بانوان هیات والیبال استان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۱۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو