Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@18:39:22 GMT

برتری پرسپولیس برابر فولاد در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۲۶۲۱

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود که نیمه نخست این دیدار با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی در دقیقه ۲۹ گلزنی کرد.

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با طراحی حملاتی از سمت چپ دروازه فولاد را با خطر روبه‌رو کنند که این حملات به خطر جدی منجر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بار سعید آقایی با عبور از مدافع مقابلش و در ادامه احمد نورالهی و وحید امیری حرکاتی از سمت چپ را ترتیب دادند که منجر به شوت‌زنی به سمت دروازه فولاد نشد.

در دقیقه ۲۴، روی یک ضربه ایستگاهی، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه ضربه سر محمد میری به اوت رفت.

در دقیقه ۲۷، با استفاده از یک ضربه کرنر، پاتوسی توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد و در ادامه کولی بالی قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ به تیرک افقی دروازه برخود کرد و به زمین برگشت که در ادامه هم این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۲۹، احسان پهلوان از سمت چپ توپ را روی دروازه فولاد ارسال کرد و پس از برگشت توپ توسط مدافع فولاد، مهدی عبدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت و این بازیکن جوان با پای راست دروازه را باز کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال‌ کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، مهران موسوی، عارف آغاسی، صابر حردانی، محمد آبشک، سید محمد میری، پاتوسی، فرشهاد احمدزاده، محمد رضا عباسی و پریرا.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • ادامه تیره‌روزی‌های کلباء با وجود گلزنی قایدی
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول