Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان موضوع عادی سازی روابط را یک موضوع خنده دار و مضحک دانست و گفت: عادی سازی روابط کشورهایی مثل امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی که هیچگاه نقشی در معادله فلسطین نداشته و کمکی به مردم فلسطین نکرده اند طبعاً در این مرحله نیز تأثیری روی پرونده فلسطین نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری اجلاس امروز در تهران به مناسبت روز غزه، اظهار داشت: در این اجلاس از کشورهای مختلف آمریکای لاتین، آفریقا و آسیا اعم از عربی و اسلامی حضور داشتند که پیام قوی آن این بود که موضوع عادی سازی روابط به پایان راه خود رسیده و شعاری بیش نیست.

وی افزود: ملت‌های منطقه هم نسبت به تصمیمات حکام برخی از کشورهای خود معترض بوده و پاسخ محکمی به این اقدام داده اند همچنین آنها در قالب اعتراضات و برخی تلاش‌ها، سعی دارند مانع رونمایی فازهای بعدی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شوند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: معتقدیم همانطور که عادی سازی روابط انورسادات در قالب کمپ دیوید نتوانست تأثیری در حل موضوع فلسطین بگذارد، تنها تأثیر این مرحله نیز این است که جریان مقاومت بیش از پیش در برابر رژیم صهیونیستی جدی شود.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با عادی سازی روابط پای اسرائیل به خلیج فارس باز می‌شود یا خیر، عنوان کرد: پای رژیم جعلی اسرائیلی به هیچ وجه به حوزه خلیج فارس نمی‌رسد و اگر یک فرد آن هم در ابوظبی از مجموعه امارات برای عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها تصمیم گرفته باعث نمی‌شود پای همه آنها را به خلیج فارس و منطقه باز کند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پایان خاطرنشان کرد: آینده نشان خواهد داد نه تنها پای اسرائیلی‌ها به منطقه باز نخواهد شد بلکه این مسأله تبدیل به عاملی برای سرعت گرفتن سقوط رژیم جعلی اسرائیل خواهد شد.

کد خبر 5125025 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل بحرین امارات حسین امیرعبداللهیان آفریقا آمریکای لاتین رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا صحن مجلس حسین امیرعبداللهیان محمد باقر قالیباف مجلس مقام معظم رهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیسیون تلفیق شورای حل اختلاف سعید خطیب زاده نیروی دریایی ارتش حسین سلامی عادی سازی روابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند

مردم یمن امروز جمعه راهپیمایی‌هایی را برای حمایت از مردم غزه برگزار کردند و ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در گور‌های جمعی این شهر، بر اهمیت اقدامات مردمی و رسمی در حمایت از این مردم تأکید کردند.

به گزارش فارس، مردم یمن ضمن درخواست مجدد برای ایجاد گذرگاه‌های زمینی امن، تأکید کردند که از طریق این گذرگاه‌ها خود را به فلسطین خواهند رساند تا در کنار نیرو‌های مقاومت، وارد درگیری مستقیم با صهیونیست‌ها شوند.

در بیانیه پایانی این راهپیماییها، ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح یمن به خاطر عملیات‌های اثربخش در برابر رژیم صهیونیستی، از نیرو‌های یمنی خواستند که عملیات‌های خود را علیه صهیونیست‌ها افزایش دهند.

مردم یمن ضمن تمجید از عملیات‌های نیرو‌های مقاومت در لبنان و عراق علیه اسرائیل، از همه ملت‌های آزاده جهان خواستند که با سلاح «تحریم کالا‌های اسرائیلی و آمریکایی» به جنگ با صهیونیست‌ها بروند.

در ادامه عملیات‌های یمن علیه صهیونیستها، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح این کشور روز گذشته خبر داد که نیرو‌های موشکی یمن چندین موشک و پهپاد به سمت کشتی «ام‌اس‌سی داروین» در خلیج عدن شلیک کردند.

یحیی سریع تصریح کرد نیرو‌های مسلح یمن کماکان با جلوگیری از حرکت کشتی‌های اسرائیلی به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهند.

وی همچنین گفت که عملیات نیرو‌های مسلح یمن تا زمان پایان تجاوزگری‌های اسرائیل و برداشتن حصر نوار غزه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مردم یمن برای جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی