Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی مهمی بود که گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود. بازی سنگینی داشتیم. فولاد تیم فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خوشبختانه توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب جنگیدیم و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردیم. بازی فیزیکی و فنی بود. تنش‌های زیادی هم در بازی وجود داشت.

وی درباره اعتراضاتی که به اعلام پنالتی برای فولاد داشت تاکید کرد: آن صحنه پنالتی نبود. دهان کنعانی زادگان پر از خون شده بود اما نمی دانم داور چه چیزی دید که پنالتی گرفت. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می‌آید چون چهار بازی نبردیم و این بازی برایمان خیلی حساس بود. وقتی سوت‌های جنجالی و یکطرفه زده شد فشار زیادی روی بازیکنان می‌آورد.

گل محمدی ادامه داد: صحنه خیلی واضحی بود و اصلاً پنالتی نبود. نمی دانم چرا داور اینقدر به ضرر ما سوت زد.

سرمربی سرخپوشان درگیری انتهای بازی مهدی هاشمی نسب مربی فولاد با پرسپولیسی‌ها افزود: فوتبال است و همیشه جذابیت‌های خود را در داخل و خارج از زمین دارد. آنچه در اصل می‌ماند رفاقت و دوستی هاست. هیجانات بازی روی عملکرد کادرفنی و بازیکنان تاثیر می‌گذارد. فکر می‌کنم اعلام پنالتی کمی بازی را از تب و تاب خود انداخت و بحث‌های فنی زیر سوال رفت.

گل محمدی یادآور شد: هفته قبل بحث آلودگی هوا شرایط خوبی برای برگزاری بازی نبود اما به خاطر مردم و اینکه فوتبال در روزهای کرونایی زنده بماند تلاش می‌کنیم بازی‌هایمان را انجام دهیم. فکر می‌کنم پس از کادر پزشکی که قدردان زحمات آنها هستیم باید از بازیکنان فوتبال در این روزهای سخت کرونایی تشکر کرد.

گل محمدی در مورد بازگشت مهدی ترابی صحبتی نکرد و گفت: درباره بازی صحبت شود ممنون میشوم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر میزان مصدومیت مدافعان میانی این تیم گفت: متاسفانه هر دو بازیکن مصدوم شدند و در این پست با کمبود بازیکن روبرو هستیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد. باید با کادر پزشکی صحبت کنم تا از شرایط آنها باخبر شوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر درباره داوری صحبت کرد و گفت: غیر از صحنه پنالتی که اشتباه کرد تصمیمات خوبی داشت. یک تصمیم اشتباه او با تصمیمات اشتباه دیگر در نشان کارت زذرد به من و چند نفر دیگر همراه شد.

یحیی در پایان باردیگر در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در صورت ادامه مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان از آرمان رمضانی در قلب دفاع پرسپولیس بازی می‌کند با شوخی گفت: بازیکن داریم. من هستم افشین پیروانی هم حضور دارد. واقعاً نمی دانم در بازی بعدی چه چیزی پیش می‌آید. باید شرایط را بررسی کرده و سپس تصمیم بگیریم.

کد خبر 5125017

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر بسکتبال یحیی گل محمدی لیگ برتر تکواندو مهدی طارمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری علیرضا بیرانوند کنفدراسیون فوتبال آسیا گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

منبع: ورزش سه

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم