Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد للهی روز دوشنبه در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان قاینات افزود: ۱۵ نفر از دانش‌آموزان قاینات به مرحله کشوری اولین جشنواره علمی و پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور راه یافتند.

وی گفت: ۲۳ رتبه استانی و ۲ رتبه کشوری توسط دانش‌آموزان و چهار رتبه کشوری و ۲ رتبه استانی توسط همکاران فرهنگی در حوزه پرورشی کسب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش قاینات اضافه کرد: در هشت نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ۳۸ مصوبه به تصویب اعضا رسیده که ۹ مورد آن درخصوص کرونا بوده و نشان از اهمیت سلامت در آموزش و پرورش است.

وی گفت: همچنین ۱۲ مصوبه درخصوص همکاری ادارات و نهادها بوده که با همکاری اعضا، تلاش‌های خوبی انجام شده است.

للهی با اشاره به فعالیت‌های این نهاد در فضای مجازی گفت: مسابقه کشوری همخوانی خانوادگی قرآن، فاطمیه مجازی و پویش نوحه خوانی، موسیقی پژوهی از اقدامات شاخص این مدیریت در فضای مجازی بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: همکاری با کارشناسان حوزه سلامت، اولویت و دغدغه ما در حوزه آموزش است.

محمدعلی واقعی افزود: پس از تعطیلی مدارس به واسطه کرونا با تلاش همکاران فرهنگی، نقصانی که در آموزش حضوری به وجود آمد از طریق آموزش در فضای مجازی برطرف شده، هرچند آموزش مجازی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: در این راستا اولویت اول آموزش و پرورش، سلامت دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی بوده است و تابع مصوبات ستاد کرونا هستیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به لزوم توجه به پژوهش گفت: کار پژوهشی دغدغه‌مند، تیمی و هماهنگ نتایج خوبی خواهد داشت و ایجاد انگیزه و میدان دادن به آینده‌سازان مرز و بوم باعث صعود و ترقی آنان خواهد شد.

واقعی افزود: شهرستان قاینات در حوزه‌های علمی، فرهنگی، پرورشی و تربیتی خوش درخشیده و کسب این موفقیت‌ها با همکاری اولیا، دانش‌آموزان و دبیران امکان پذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز گفت: تا مهر سال آینده با بهره‌برداری از ۶ طرح آموزشی ۳۹ کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان قاینات اضافه می‌شود و بیش از یک هزار دانش‌آموز دختر و پسر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: این ۶ آموزشگاه در شهرهای نیمبلوک، آرین شهر و قاین و روستاهای شاهیک، اسفشاد و خنج به بهره‌برداری خواهد رسید.

او با اشاره به کمک ۳۰۰ میلیون تومانی خیر مدرسه‌ساز قاینی برای توسعه دبستان هشت کلاسه روستای محمدآباد علم قاین عنوان کرد: با مشارکت این خیر ارجمند چهار کلاس دیگر به مجموعه کلاس‌های این دبستان اضافه می‌شود و ۲۷۸ دانش‌آموز دوره‌های ابتدایی و پیش دبستانی روستای محمدآباد علم از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار قاینات هم گفت: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش مهم بوده و از پربازده‌ترین نوع سرمایه‌گذاری‌ها است.

محمد کریمی افزود: نگاه ما در شورای آموزش و پرورش این است که دولت به تنهایی و بدون مشارکت مردم در حوزه تعلیم و تربیت موفق نخواهد شد و شوراهای آموزش و پرورش ساختار قانونمندی از حضور فعالان و نخبگان در کمک به تعلیم و تربیت است.

وی گفت: راهبرد و رسالت شورا، عمومی کردن فعالیت‌های آموزش و پرورش و غنا بخشیدن به مصوبات و کیفی بودن تصمیمات است.

فرماندار قاینات استفاده از ظرفیت قانونی شوراها در سیاستگذاری و تصمیم‌گیری‌ها به منظور تقویت فرآیند تعلیم و تربیت در جامعه را ضروی دانست و اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش در خراسان جنوبی نیازمند رویکرد بومی است تا بتواند براساس نیاز استان برنامه‌ریزی کند.

در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش قاینات از هشت دانش‌آموز نخبه، ۲ خیر فناوری و اعضای شورای آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شد.

همچنین از دانش‌آموزان برتر در حوزه‌های آموزشی، تربیتی و پژوهشی تقدیر شد.

برچسب‌ها مدارس خراسان جنوبی قاینات دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خراسان جنوبی قاینات مدارس خراسان جنوبی قاینات دانش آموزان اخبار کنکور شورای آموزش و پرورش شهرستان قاینات خراسان جنوبی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان