Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:05:49 GMT

اعضای شورای آموزش و پرورش سنقروکلیایی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۳۹۵۱

اعضای شورای آموزش و پرورش سنقروکلیایی تجلیل شدند

با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش از اعضای این شورا در شهرستان تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، غلامرضا مرتضوی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی که در سالن جلسات شهرداری سنقر برگزار شد، با تبریک هفته گرامیداشت شورای آموزش و پرورش گفت: برنامه های امسال شورا با شعار نگاه ملی و تحول منطقه ای در نظام تعلیم و تربیت بر نقش موثر و حائز اهمیت این شورا بر تعامل و وحدت و تاثیر گذاری آن بر رشد منطقه ای تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حوزه شناسایی آسیب های اجتماعی در شهرستان و بررسی و ارائه راهکارهای مربوطه اقدامات مثبتی از جمله اهدای جهیزیه به خانواده های بی بضاعت، تسهیلات و کمک های نهاد های حمایتی و... انجام شده که امیدواریم این کمک ها در آینده هم تداوم یابد.

فرماندار سنقروکلیایی در بخش دیگری از سخنان خود به روند رو به کاهش آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان خبر داد و گفت: همدلی میان مردم و مسئولین در کنترل کرونا تاثیرگذار بوده به گونه ای که آمار بالای بستری های گذشته امروز به تعداد ۵ نفر  در شهرستان رسیده است.

وی همچنین از مردم خواست تا با تداوم همکاری و همراهی خود، این روند کاهشی را ادامه و به عدد صفر برسانند.

فرماندار سنقروکلیایی افزود: خانواده ها بدانند که در ارتباط با بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در مدارس شهرستان کاملا اختیاری بوده و تمامی اقدامات بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا و کارشناسان این حوزه انجام خواهد شد.

در پایان این جلسه نیز به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش از اعضای این شورا در شهرستان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی