Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانی گفت: باید با تربیتی نسلی نو بتوانیم احترام به محیط زیست را که در آن رشد پیدا کردیم در خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «وحید کیانی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۹ دی) در مراسم انعقاد تفاهم نامه مابین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اداره محیط زیست استان اظهار کرد: امیدوارم این برنامه آغاز و طلیعه ای برای همکاری بین بخشی کانون و محیط زیست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: این تفاهم نامه جزو نادر تفاهم نامه هایی است که در کل کشور اتفاق افتاده و این رفتار ما می تواند سرفصل مشترکی برای سایر استان ها باشد که از این امکان بهره بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد تاثیرپذیری دوسویه بین دو نهاد فرهنگی باشیم و محیط زیست خود را بیش از این آزار ندهیم.

 

کیانی تصریح کرد: امیدوارم با تربیتی نسلی نو بتوانیم احترام به محیط زیستی که در آن رشد پیدا کردند را در خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنیم.

 

وی در پایان به مفاد تفاهم نامه اشاره کرد و یاد آور شد: مهم ترین مفاد تفاهم نامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان، بازی های آموزشی محیط زیستی برای کودکان و نوجوانان، تهیه کتاب، برگزاری مراسمات زیست محیطی است.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری محیط زیست تفاهم نامه محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • آبگیری یک کانون مهم گرد و غبار بر اثر بارندگی‌های اخیر | آب به جازموریان رسید
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام