Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش یک فقره آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت در ساعت ۲:۵۳ بامداد امروز، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه شعله‌های آتش در داخل آسانسور و در گاری حمل لباس رخ داده بود، گفت: آتش نشانان سریعاً با کمک و همراهی پرسنل آسایشگاه نسبت به خارج کردن بالغ بر ۵۰ تن از مددجویان و بیماران اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شدت دود گرفتگی ساختمان دو طبقه، افزود: بلافاصله تیم دیگری از آتش نشانان نسبت به مهار آتش در آسانسور و خارج کردن دود از ساختمان اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت ادامه داد: در این حادثه سه تن از مددکاران دچار دودگرفتگی خفیف شدند که ضمن اعزام به بیمارستان، هم اینک در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۲۳ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۸ دستگاه خودروی اطفا و آبرسان از دو ایستگاه مجاور به محل حادثه واقع در بلوار شیون فومنی، معلولین اعزام شده بودند.

کد خبر 5125312

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی شهرام مومنی آتش نشانی رشت ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیراز شهرکرد ایام فاطمیه عکس استانها شهادت حضرت زهرا س شیوع کرونا گرگان عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا س شهرستان کرج بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان، با بیان این که این حادثه امشب نهم اردیبهشت ماه از طریق هماهنگی عوامل اورژانس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات صاحب الزمان (عج) به اعلام شد، گفت: بلافاصله گروه امداد کوهستان سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

ابراهیم بابایی افزود: نیرو‌های اورژانس در دامنه کوه منتظر بودند به محض انتقال مصدوم به پایین مراحل درمانی و انتقال مصدوم را آغاز کنند. 


مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در مورد حادثه گفت: تیم تخصصی امداد و نجات از ارتفاع سازمان آتش نشانی در کمترین زمان به محل سقوط فرد حادثه دیده که دچار جراحات شدیدی شده بود رسیدند و پس از تثبیت فرد حادثه دیده را به پایین کوه و محل استقرار آمبولانس منتقل و تحویل عوامل اورژانس کردند. 

بابایی تصریح کرد: هنگام به کوه تجهیزات و کفش مناسب به همراه داشته باشند و با برنامه قبلی و با رعایت نکات ایمنی در کوه اقدام به پیمایش و حرکت کنند و با برنامه ریزی دقیق در زمانبندی قبل از تاریک شدن هوا به پایین برگشته و از هر گونه اقدامی که احتمال بروز حادثه و ریسک دارد پرهیز کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر