Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش یک فقره آتش‌سوزی در آسایشگاه معلولین رشت اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه مأموران به محل اعزام شدند. شعله‌های آتش داخل آسانسور و در گاری حمل لباس رخ داده بود و آتش‌نشانان با کمک و همراهی کارکنان آسایشگاه نسبت به خارج کردن حدود ۵۰ مددجو و بیمار اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت، گیلان با اشاره به شدت دودگرفتگی ساختمان دوطبقه افزود: بلافاصله تیم دیگری از آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش در آسانسور و خارج کردن دود از ساختمان اقدام کردند. در این حادثه سه مددکار دچار دودگرفتگی خفیف و به بیمارستان اعزام شدند و وضعیت آنها خوب است. ۲۳ آتش‌نشان و افسر ارشد همراه ۸ دستگاه خودرو اطفا و آبرسان از دو ایستگاه مجاور به محل حادثه در بلوار شیون فومنی اعزام شده بودند.

کد خبر 579987 برچسب‌ها استان گیلان حوادث - آتش سوزی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گیلان حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد