Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@17:44:22 GMT

آتش‌سوزی سالمندان رشت به‌خیر گذشت + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۲۸۲۷۰

آتش‌سوزی سالمندان رشت به‌خیر گذشت + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  حدود ساعت سه بامداد امروز حریقی در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت به مرکز 125 آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

شهرام مؤمنی، رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت، کانون آتش‌سوزی را در آسانسور آسایشگاه برشمرد و اعلام کرد که دلیل آن نیز وجود یک گاری مملو از لباس بوده است.

به گفته وی، آتش‌نشانان سریعاً با کمک و همراهی کارکنان آسایشگاه نسبت به خارج کردن بالغ‌بر ۵۰ تن از مددجویان و بیماران اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مؤمنی همچنین اعلام کرد که دودگرفتگی ساختمان دوطبقه آسایشگاه بسیار شدید بود و در پی این موضوع بلافاصله تیم دیگری از آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش در آسانسور و خارج کردن دود از ساختمان اقدام کردند.

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی استان گیلان نیز اعلام کرد که وضعیت تمامی مددجویان سانحه آتش‌سوزی در آسایشگاه معلولین رشت خوب است.

به گفته وی، به هیچ‌یک از مددجویان و بیماران بستری در آسایشگاه معلولین آسیبی وارد نشده است.

 

نحوی نژاد گفته که در همان دقایق اولیه تعدادی از مددجویان حاشیه آسانسور به‌منظور احتیاط از ساختمان‌ها تخلیه شدند و پس از ساعاتی مجدداً به محل اسکان خود برگشتند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی سالمندان رشت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان از ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض ساخت و بهسازی مسکن در سال گذشته برخوردار شدند.

 سید مهدی متولی در حاشیه افتتاح یک منزل مسکونی مددجویان بهزیستی در بخش سنگان خواف افزود: ۹۸ طرح احداث مسکن مددجویی بهزیستی، امسال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در حال احداث است.

رییس اداره بهزیستی شهرستان خواف گفت: به هر خانواده از مددجویان بهزیستی مبلغ یک میلیارد ریال و خانواده‌های دارای ایتام، نزدیک به ۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت می‌شود.

متولی افزود: پارسال ۱۰ مسکن مددجویان بهزیستی با مشارکت بسیج سازندگی، خیران و تسهیلات بلاعوض در شهرستان خواف بهره برداری شد.

 

دیگر خبرها

  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۶۶ حادثه درپی طوفان تندری در سبزوار
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟