Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود دیانتی معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حالی هفته گذشته دمای هوا در زرآباد تا ۶.۶ درجه سلسیوس کاهش یافت و سرمای کم سابقه خسارت گسترده‌ای به باغات موز این شهر بندری وارد کرد که هم‌اینک دمای این شهر به بالاترین مقدار از زمان شروع زمستان رسید و گرمترین شهر کشور شد.

او افزود: پس از زرآباد، شهر‌های قصرقند و راسک با دمای ۲۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درجه سلسیوس به صورت مشترک دومین شهر‌های گرم کشور در شبانه روز گذشته شدند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افزایش دما در روز‌های اخیر فقط به نواحی ساحلی و جنوبی استان محدود نشده بلکه زاهدان نیز در شبانه روز گذشته با افزایش دما مواجه بوده به طوریکه بیشینه دمای این شهر به ۲۳.۸ درجه سلسیوس رسید و چهارمین مرکز استان گرم کشور شد.

او تصریح کرد: بر اساس آخرین خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود گرمای هوا در نیمه جنوبی و سواحل استان تا اواخر هفته ادامه داشته باشد، اما از روز جمعه به تدریج روند کاهش دما در این منطقه انتظار می‌رود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دما هوا هواشناسی سیستان وبلوچستان گرمترین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از امروز احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات خوزستان و در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از فردا تا روز سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی از نقاط استان خوزستان وجود خواهد داشت.

سبزه زاری عنوان کرد: از روز چهارشنبه سامانه بارشی نسبتاً فعالی استان خوزستان را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خواهد شد.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۹.۲ و ایذه با ۱۲.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۲ و کمینه دمای ۲۲.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6089931

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند