Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعطاء مجوزهای الکترونیکی و ثبت ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای طرح ایران قوی از مهمترین برنامه های راهبردی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در طول دی ماه سال جاری بود.

خبرگزاری شبستان - البرز: جریان سازی و جریان بخشی ویژه برنامه های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز در قالب راهبرد « طرح ایران قوی» در دی ماه سال جاری به عنوان مهمترین مولفه اساسی در روند برنامه های اجرایی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در راستای سیاست معین شده از طرح ستاد فهما استان البرز، ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با عنوان طرح ایران قوی در قالب ۱۲ رواق در سامانه فهما به ثبت رسید تا بستری موثر در راستای زیست بوم مومنانه تلقی شود.

 

همچنین اعطاء مجوز الکترونیکی به کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نیز از دیگر فعالیت هایی بود که با اهتمام ویژه مدیر ستاد و کارشناسان مجموعه با پیگیری های مستمر انجام شد و امروزه ۵۰ درصد از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از مجوز الکترونیکی بهره مند هستند.

 

تبیین دهه بصیرت و ولایت در قالب مسابقه کتابخوانی و توزیع ۲ تن گوشت به محرومان

 

از جمله اقدامات صورت گرفته در دهه بصیرت با محوریت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برپایی مسابقه کتابخوانی « رفیق خوشبخت ما» و « توزیع ۲ تن گوشت به محرومان» است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز در این خصوص آورده است: دهه بصیرت و میثاق با ولایت فرصت خوبی برای تبیین آرمان ها و باورهای ایمانی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای دهه بصیرت و ولایت بیان کرد: رویکرد اصلی برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در فضای مجازی و با محوریت بصیرت افزایی است.

 

علاقمندان به منظور شرکت در این دوره از مسابقه کتابخوانی باید عضو سامانه بچه های مسجد می شدند و پس از ورود به صفحه کاربری خود در قسمت آموزش ها و آزمون ها در مسابقه کتابخوانی شرکت می کردند. 

 

برپایی چهار نشست اداری و هماهنگی با کارشناسان مجموعه

 

از جمله اقدامات مستمر و منسجم دیگر در راستای قوت بخشی به روند فعالیت کانون های مساجد استان البرز برپایی نشست های اداری و هفتگی متداوم است. 

 

آنچنان که در این نشست ها ارزیابی روند فعالیت کانون های مساجد در قالب طرح ایران قوی با جدیت مورد توجه قرار گرفت. همچنین مدیر ستاد فهما استان البرز بیان کرد: طرح ایران قوی از جمله طرح هایی است در جریان رویداد فهما به عنوان رقابتی سالم و مبتنی بر زیست مومنانه شکل گرفت.

 

وی با اشاره به روند ثبت مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: ارائه مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز نیز در راستای طرح ایران قوی برنامه ریزی شده است. 

 

وی ادامه داد: جریان سازی گفتمان ایران قوی به واقعه با راهبرد ترویج روحیه امید و تلاش فعالیت های فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه فضای مجازی با توجه به شرایط کرونا در سال جاری محقق شد.

 

شکری با بیان اینکه طرح ایران قوی از هفته دفاع مقدس آغاز و تا دهه فجر ادامه دارد بیان کرد: محورهای اصلی در این طرح ملی، قرآن و سیره اهل بیت(ع)،امر به معروف و نهی از منکر، نماز و ولایت پذیری است.

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اظهار کرد: یکی از شاخص های امتیازی در طرح ایران قوی، ثبت مجوز الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

براساس این فرآیند می توان نتیجه گرفت که مجموع کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز طی سال جاری مهمترین شاخصه و فعالیت خود را در جریان مقابله با کرونا ویروس و برپایی رزمایش مواسات و همدلی قرار دادند.

 

راه اندازی شبکه رابطان کانون های مساجد استان البرز

 

در رابطه با راه اندازی شبکه رابطان کانون های مساجد استان البرز، مدیر ستاد فهما البرز با اشاره به اهمیت ثبت ویژه برنامه های انجام شده با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه فهما آورده است: راه اندازی شبکه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی در جهت راهبرد طرح ایران قوی است.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت سخنان رهبرمعظم انقلاب به مناسبت ۱۹ دی اظهار می کند که در قالب اهمیت مطالبه گری مردم از مسئولان به ویژه در بحث پیاده سازی توصیه های رهبرمعظم انقلاب حائز اهمیت است و ضروری است به هر یک از آن نکات تأمل ویژه ای داشته باشیم.

 

برپایی وبینار آموزشی ویژه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

 

از جمله برنامه هایی که اثرات ویژه ای در زمینه رشد برنامه های معین شده و راهبردی در ستاد فهما استان البرز محقق شد می توان به برپایی وبینار آموزشی ویژه رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز اشاره کرد.

 

براساس این گزارش، هماهنگی و همراهی رابطان در قالب شبکه سازی هدفمند و منسجم یکی از راهبردهای کلان مدت به منظور پیش برد اهداف فرهنگی، هنری، آموزشی و ... در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد فهما استان البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ستاد فهما استان البرز مسابقه کتابخوانی رابطان کانون ویژه برنامه کانون های مساجد طرح ایران قوی دهه بصیرت مدیر ستاد سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۲۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است