Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:26:43 GMT

قاچاق احشام در شهرستان ارومیه ۴۹ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۱۰۷۷

قاچاق احشام در شهرستان ارومیه ۴۹ درصد کاهش یافت

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: امسال شاهد کاهش قاچاق احشام، سرقت اتومبیل، قطعات خودرو و کشوزنی در شهرستان ارومیه بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، سرهنگ حسن شیخ‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش انواع سرقت در شهرستان ارومیه اظهار داشت: امسال شاهد کاهش سرقت مغازه، اتومبیل، قطعات خودرو، سرقت داخل خودرو، کشوزنی و نیز شاهد کاهش 49 درصدی قاچاق احشام در شهرستان ارومیه بوده و در مجموع کل سرقت‌ها نسبت به مشابه سال گذشته کاهش چهار درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: 46 درصد سرقت‌ها نیز منجر به کشف شده و در طول سال جاری تعداد چهار هزار و 166 نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده و همچنین دو هزار و 963 دستگاه خودرو و 583 دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: از سوی دیگر با همکاری پلیس تعداد دو هزار و 100 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که از سالیان گذشته نسبت به ترخیص آنها اقدام نشده بود در سال جاری ترخیص شد.

وی در ادامه با اشاره به ارجاع 6 هزار و 283 پرونده اختلافات خانوادگی، نزاع، درگیری و اختلاف حساب به دوایر کلانتری‌ها افزود: در این راستا 67 درصد پرونده توسط مددجویان اجتماعی و کلانتری‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

لزوم فراهم‌ کردن ساز و کار دولتی برای عبور قانونی کولبران از مرزها/ علت قاچاق احشام به خارج کشورمحموله 4 میلیاردی قاچاق احشام در لرستان توقیف شدهرگونه قاچاق احشام از پارس‌آباد تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرد

شیخ‌نژاد در ادامه به تعداد دستگیرشدگان قاچاقچی و توزیع کننده موادمخدر اشاره کرد و اظهار داشت: در این رابطه 796 نفر دستگیر شده و تعداد معتادان دستگیر شده نیز سه هزار و 382 نفر بوده‌اند.

وی بیان کرد: همچنین امسال ضمن کشف 149 کیلوگرم انواع مواد مخدر، تعداد 92 طرح در رابطه با مبارزه با موادمخدر اجرا و 1717 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه به کاهش هفت درصدی تعداد پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 64 هزار و 805 فقره و امسال 60 هزار و 75 فقره پرونده در شهرستان ارومیه تشکیل شد.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ارومیه قاچاق احشام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از واژگونی یکدستگاه خودرو وانت نیسان حامل سوخت قاچاق و فوت راننده و یک نفر از سرنشینان آن در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان