Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته دهم و پایانی از فصل 1399 لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های ایران روز پنجشنبه دوم بهمن ماه برگزار می‌شود و 6 تیم حاضر در این دوره، سه مسابقه برگزار می‌کنند در حالی که قهرمان این فصل یک هفته پایان بازی‌ها مشخص شده است.

تیم رعد پدافند هوایی قم که از شروع رقابت‌ها تا کنون در جایگاه نخست جدول رده‌بندی قرار دارد، آخرین مسابقه این فصل خود را در تالار بدمینتون زنده‌یاد حامد فرهمندموحد قم برابر تیم ذوب روی صبای زنجان برگزار می‌کند، رقابتی که کاملا تشریفاتی است و نتیجه آن در سرنوشت نماینده قم تاثیری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدمینتون‌بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته نهم این رقابت‌ها که میهمان تیم خاتم اردکان بودند دست به کار بزرگی زده و میزبان خود را با نتیجه‌ای قاطع شکست دادند تا یک هفته مانده به پایان لیگ برتر، قهرمانی خود در فصل 1399 این رقابت‌ها را قطعی کنند.

شاگردان محمدرضا مطیع در تیم رعد پدافند هوایی قم عصر دومین روز بهمن ماه در جمع خانواده بزرگ بدمینتون قم، مسوولان استانی و کشوری و همچنین پیشکسوتان این رشته ورزشی آماده برپایی جشن قهرمانی مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان ایران هستند.

این نخستین‌بار در تاریخ بدمینتون استان قم است که یک تیم به نمایندگی از قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بدمینتون مردان کشور به میدان رفته و با صدرنشینی از آغاز تا پایان بازی‌ها، عنوان و جام قهرمانی این مسابقات را به ویترین افتخارات ورزش قم می‌آورد.

تیم رعد پدافند هوایی قم در 9 هفته سپری شده از بازی‌های این فصل هشت پیروزی مقابل حریفان کسب کرده و تنها یک باخت در هفته نخست دور برگشت مقابل تیم دانشگاه یزد در کارنامه دارد، با توجه به اینکه حریف هفته‌ پایانی رعدی‌ها یعنی ذوب روی صبای زنجان در انتهای جدول ایستاده، باید از هم اکنون نهمین پیروزی نماینده قم را پیش بینی کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بدمینتون لیگ برتر تیم رعد پدافند هوایی قم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان