Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: واژگونی مینی بوس در لاین شمالی آزاد راه قزوین – کرج مقابل نیرو گاه " شهید رجایی 1 کشته و 2 مجروح در پی داشت.

به گزارش برنا؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ساعت 7:40 صبح روز سه شنبه به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110،  واژگونی یک دستگاه مینی بوس در لاین شمالی آزاد راه قزوین – کرج مقابل نیروگاه  شهید رجایی اعلام شد و در مدت زمان کوتاه عوامل انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند

او افزود: با حضور ماموارن  مشخص شد یک دستگاه مینی بوس با 4 سرنشین واژگون  شده است که در این حادثه یک نفر از سرنشینان مینی بوس در دم فوت و 2 سرنشین دیگر مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان قزوین  با اشاره به اینکه علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی از بروز چنین حوادث مرگباری جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واژگونی مینی بوس مینی بوس پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم دریارو اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۱۵ شب یکشنبه، انحراف و واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در داخل نهر آب واقع در روستای امیرهنده فوشازده (دهشال)، به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری آستانه‌اشرفیه اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳مامور این سازمان همراه با یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی، مجهز به ست امداد و نجات از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام و ضمن تثبیت وضعیت خودرو و ایمن‌سازی محل، اقدام به خروج و نجات مصدومین حادثه کردند.

دریارو با بیان اینکه این حادثه بیش از ۱۰ مصدوم برجای گذاشت، گفت: مصدومین این حادثه به دلیل جراحت وارده، توسط سه دستگاه خودروی اورژانس و یک دستگاه خودروی امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان به بیمارستان منتقل شده است.

کد خبر 6097788

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت