Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق هشدار مقامات پزشکی ایالت کالیفرنیا در آمریکا, تزریق واکسن مدرنا به دلیل واکنش‌های آلرژیک شدید متوقف شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بر اثر واکنش‌های آلرژیک شدید و غیر معمول واکسن کرونای "مدرنا" در ایالت "کالیفرنیا" آمریکا, آزمایش این واکسن متوقف شد.

پایگاه خبری "sfchronicle" در این‌باره نوشت, به دلیل واکنش‌های شدید آلرژیک در "پارک پتکو" سن دیگو در ایالت کالیفرنیا, تزریق 330 هزار دوز واکسن کرونای "مدرنا" در این ایالت به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"اریکا اس پان" ، اپیدمیولوژیست ایالت کالیفرنیا در بیانیه‌ای گفت: « این واکنش در کمتر از 10 نفر مشاهده شد که پس از دریافت واکسن "مدرنا" در یک کلینیک نیاز به مراقبت پزشکی داشتند.»

مقامات بهداشتی در شهر سن دیگو اظهار داشتند که واکنش‌های آلرژیک در افراد شدید بوده است.

در بخشی از بیانیه‌ مقامات بهداشتی آمده است: « به دلیل احتیاط فراوان ما توصیه می‌کنیم که از تزریق واکسن مدرنا تا انتشار بررسی‌های CDC و FDA امتناع شود.»

درخواست کارشناسان چینی از کشورها برای توقف تزریق واکسن فایزرمرگ و فلج اندام، ارمغان داروی غیرمجاز "فایزر" برای کودکان نیجریه‌ای

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا واکسن کرونا آمریکا واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دانشگاه کالیفرنیا که چادر‌های اعتراضی دانشجویان برپا شده است، دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل با هم درگیر شدند.

با گسترش اعتراضات و برپایی چادر‌ها از سوی دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس در روز‌های اخیر، بر تعداد مخالفان آنها نیز افزوده شده است، اما تا روز یکشنبه این رویارویی بین دانشجویان حامی فلسطین و (رژیم) اسرائیل آرام بود.

با این حال به گفته معاون ارتباطات راهبردی دانشگاه کالیفرنیا، این روند تغییر کرده و برخی از معترضان موانعی را که این دانشگاه برای جدا کردن دو طیف مختلف دانشجویان ایجاد کرده بودند، شکستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور