Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@03:33:55 GMT

رونمایی مخفی از لباس رسمی پاورلیفتینگ بانوان!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۳۱۶۳

مراسم رونمایی از لباس رسمی پاورلیفتینگ بانوان در حالی امروز برگزار شد که این اتفاق رخ نداد!

در مراسم رونمایی از لباس مخصوص پاورلیفتینگ بانوان، نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پروسرش اندام و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش هم حضور داشتند.

به گزارش طرفداری، در حالی که بر اساس برنامه قبلی قرار بود صبح امروز از لباس مخصوص پاورلیفتینگ بانوان توسط فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رونمایی شود، اما تنها اتفاقی که در این بین رخ نداد همین رونمایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور پیدا کرده بود که البته در خصوص علت حضورش عنوان کرد که برای شرکت در مراسم کمک‌ های مؤمنانه فدراسیون به این جلسه آمده است.

اما این تمام ماجرا نبود وقتی خبرنگاران علت عدم رونمایی از لباس را از نصیرزاده، رییس فدراسیون سوال کردند پاسخی عجیب شنیدند:

رونمایی کردیم، نبودید!

این جواب در حالی عنوان شد که تمام خبرنگاران به اتفاق از این پاسخ متعجب شدند چرا که هیچکدام عملاً چیزی به عنوان رونمایی ندیده بودند.

اخبار داغ 

علی دایی: علاقه ای به سیاست ندارم و ترجیح دادم کنار مردم بنشینم، نه احمدی نژاد! باشگاه فولاد: برای فوتبال ایران متاسفیم که مدافع عنوان قهرمانی ‌اش چنین حال و روزی دارد! قتل مرد بی غیرت فامیل / 6 ماه دور از چشم شوهرم تسلیم او بودم! زلاتان ابراهیموویچ: اعتقاد به اسکودتو؟ زلاتان به چیزی اعتقاد ندارد؛ من فقط به زلاتان اعتقاد دارم رئال مادرید با داوید آلابا به توافق رسید / مارکا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاورلیفتینگ بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان قرعه کشی جام بنفشه با حضور نمایندگان تیم های چوگان بانوان شرکت کننده ، موذن زاده دبیر و دهخدایی سرپرست نائب رئیسی بانوان فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم دهخدایی ضمن تشکر از جدیت بانوان در خصوص ترویج بازی چوگان افزود: در تلاشیم با تمام توان و بکارگیری امکانات در راه رشد و اعتلای ورزش بانوان در میهن عزیزمان بکوشیم.

پس از انجام قرعه کشی برنامه بازی تیم های باشگاه شهدا ، ارتش و کانون چوگان البرز در جام بنفشه از سری رقابت های لیگ ملی چوگان مشخص شد.

گفتنی است رقابت های جام بنفشه روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ در مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا برگزار خواهد شد. تماشای این رقابت ها برای عموم مردم آزاد و رایگان خواهد بود.

کد خبر 6099421

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رونمایی از لباس جدید مخصوص راهپیمایی فضایی اسپیس ایکس
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود