Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@20:27:40 GMT

نساجی تیم بزرگ و با ریشه‌ای است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۳۵۴۹۹

محمد نوازی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با نساجی اظهار کرد: فردا دیدار حساسی داریم. نساجی تیم بزرگ و با ریشه‌ای است که بر اثر بدشانسی نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند. نساجی در دو سال اخیر در لیگ برتر آنطور که لیاقت داشته، نتوانسته نتیجه بگیرد.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو با اشاره به تغییر مربی تیم نساجی عنوان کرد: مجید جلالی از مربیان با تجربه و با دانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر کار ما را در بازی فردا سخت می‌کند ولی برای ما نتیجه مهم است. با توجه به شرایط هر دو تیم که در جدول لیگ دارند و عدم نتیجه گرفتن، دیدار حساسیت ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه درست است بازی قبل را واگذار کردیم اما در این مدت تیم ریکاوری خوبی انجام داده است، عنوان کرد: نقطه قوت و ضعف حریف را بررسی کردیم و در شرایط ایده‌آلی قرار داریم. فردا می‌توانیم با توجه به انگیزه‌ای که بازیکنان دارند، نتیجه را به سود خود رقم زنیم.

نوازی در خصوص محرومان و مصدومان شهر خودرو گفت: در بازی فردا محروم ندارم اما سیف‌الهی، فرامرزی، محمد‌زاده و جعفری را به دلیل مصدومیت احتمالا در اختیار نداشته باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره شناخت شهرخودرو از تیم نساجی با توجه به تغییرات انجام شده در کادر فنی حریف، تصریح کرد: چند بازی قبل این تیم را آنالیز کردیم. اگر تمرکز لازم را در زمین داشته باشیم، قطعا نتیجه خواهیم گرفت و اگر غیر از این باشد، دچار مشکل می‌شویم، اما با روحیه خوبی که از بازیکنانم سراغ دارم به بازی فردا امید دارم.

وی همچنین با اشاره به رفتن روانخواه از تیم شهرخودرو اظهار کرد: وی به‌خاطر مشکلات خانوادگی که داشت نتوانست در کنار ما حضور پیدا کند. به‌زودی جایگزین روانخواه با نظر رحمتی اعلام می‌شود. امیدوارم هرکسی که می‌آید کمک حالمان باشد تا نتایج بهتری کسب کنیم. شایعات پیرامون رفتن سامره نیز صحت ندارد و در تیم حضور دارند.

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو نیز درباره حواشی اطراف تیم گفت: باشگاه پرقدرت پشت کادر فنی است و التیماتوم به کادر فنی داده نشده، باشگاه در خصوص کسانی که بعد از هر بازی برای تیم پیگیری حقوقی ایجاد می‌کنند، هست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمد نوازی نساجی شهرخودرو لیگ برتر نساجی نشست خبری محمد نوازی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • ملوان به جام حذفی رفت
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال