Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دو عضو گارد ملی آمریکا مستقر در مقابل کنگره این کشور در واشنگتن دی. سی امروز (سه شنبه) برکنار شدند.

این دو نفر که به دلیل برقراری امنیت در مراسم تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا، در مقابل کنگره مستقر بودند به دلیل ارتباط نزدیک با گروه‌های راستگرای افراطی برکنار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام ارشد آمریکا و یک مقام اطلاعاتی این کشور گفتند: «متوجه شدیم این افراد با شبه نظامیان راستگرای افراطی ارتباط داشتند.»

تاکنون طرح توطئه‌ای علیه بایدن در این باره شناسایی نشده است و این دو مقام ارشد آمریکا نیز در مصاحبه با آسوشیتدپرس برکناری این دو نفر را اعلام کردند و خواستند نامشان فاش نشود.

آن‌ها درباره اینکه این دو نفر از گارد ملی آمریکا به چه گروهی تعلق دارند هیچ جزئیاتی ارائه نداده‌اند.

اداره گارد ملی در پاسخ به سوالات آسوشیتدپرس گفت: «به دلایل امنیتی نمی‌توانیم از روند و نتیجه بررسی‌های انجام شده درباره این دو نیروی گارد ملی جزئیاتی ارائه دهیم.»

سرویس مخفی آمریکا پیش از این اعلام کرده است چنانچه نیرویی از گارد ملی این کشور برکنار شود توضیحی ارائه نخواهد کرد.

حدود ۲۵ هزار نیروی گارد ملی آمریکا برای تامین امنیت مراسم تحلیف بایدن در شهر واشنگتن دی‌سی مستقر شده‌اند. این تعداد نیروی امنیتی، سه برابر مجموع نیرو‌های نظامی آمریکایی است که در عراق و افغانستان و سوریه حضور دارند.

این تعداد نیروی امنیتی به علت یورش هفته گذشته به ساختمان کنگره در واشنگتن دی‌سی مستقر شده‌اند تا امنیت مراسم تحلیف را تامین کنند.

به تازگی فرمانده گارد ملی آمریکا به اعضای مستقر در واشنگتن دی‌سی مجوز استفاده از تسلحیات مرگبار را داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گارد ملی آمریکا کنگره آمریکا جو بایدن گارد ملی آمریکا واشنگتن دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۳۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشته شدن یک سیاه پوست دیگر به دست پلیس آمریکا (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله به ماشین خودران گوگل در آمریکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست